Mentori näyttää luottavan näihin tiettyihin internetissä oleviin "totuuksiin" hiilihydraattien merkityksestä eikä omakohtaisia kokemuksia ole laisinkaan. Sitten on helppo lytätä brosciencet ja muiden mielipiteet ja pidättäytyä noissa itselle mieluisissa linkeissä. Kannattaa muistaa että tutkimuksia on paikat pullollaan ja kaikkeen ei kannata luottaa ihan sokeasti.
Samaa mieltä sun kanssa olen kuitenki siitä että "roska" ruoka ei ole roskaruokaa siinä mielessä että siitä saa kuitenkin kaloreita ja se antaa energiaa, mutta bodaajalle ne on edelleen epäpuhdasta ravintoa jota pyritään välttämään ja energia ottamaan "puhtaammista" ravintoaineista jotka lihakset osaa tehokkaasti hyödyntää.
Mä en mikään ruokaguru ole joten esitän asiat ihan yksinkertaisuudessaan.
Samaa mieltä sun kanssa olen kuitenki siitä että "roska" ruoka ei ole roskaruokaa siinä mielessä että siitä saa kuitenkin kaloreita ja se antaa energiaa, mutta bodaajalle ne on edelleen epäpuhdasta ravintoa jota pyritään välttämään ja energia ottamaan "puhtaammista" ravintoaineista jotka lihakset osaa tehokkaasti hyödyntää.
Mä en mikään ruokaguru ole joten esitän asiat ihan yksinkertaisuudessaan.