liikaa penkkiä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Koska käyn koulua ja töissä siihen päälle niin aikaa ja jaksamista ei ole oikein viime aikoina löytynyt salilla käymiseen.

Kaks kertaa viikossa olen kuitenkin käynyt, kummallakin kerralla oon tehny penkkiä, maanantaina 5*5 ja siihen päälle vielä 2*5 pec-deckissä, perjantaisin oon tehny 2*6 penkissä + 2*8 vinopenkissä.

Onko liikaa? kun kaikissa täällä pyörivissä ohjelmissa tehdään penkki vain kerran viikossa.

Olen 17v, 174/85, penkkimaksimi noin 110-115. Treenasin kyllä ennen paljon penkkiä mutta nyt viimeisin parin kuukauden olen tehnyt sitä vähemmän.

kiitos jo etukäteen kaikille ja onnellista uuttavuotta!:rock: :david:

Ei tuo nyt liikaa ole. Kunhan muistaa myös muun kropan treenata kunnolla... :thumbs:

Edit. Mitäs jos laittaisit samalla sen nykyisen ohjelman näytille?

ma:
rinta: penkki 5*5, pec-deck 2*5

jalat: jalkaprässi 3*15-20, kyykyt 3*8

kädet(hauis):hauiskääntö scottpenkissä 3*8, hausikääntö käsipainoilla tai
taljassa 3*15

kädet(ojentajat): ranskalainen punnerrus 3*12, kapea penkki 3*15, ojentajat taljassa 3*8

pe:

rinta: penkki 2*6, vinopenkki 2*8

selkä: ylätalja eteen 3*12, ylätalja taakse 3*12, alatalja 3*12, kulmasoutu 3*12, maastaveto 4*6-8

olkapäät: viparit eteen 3*15, viparit sivuille 3*15, pystypunnerrus 3*8

vatsalihaksia treenaan lähes pelkästään kotona, 2-3 kertaa viikossa 3*25-50

Lisää jaloille, jos meinaat jotain tulosta tehdä, jos ylläpidät niin sitten riittää. Vatsoja voisit koittaa vaikka lisäpainoilla tehä siellä himassa et saisit vaihtelua toistomääriin. Viparit eteen voi varmaan kans jättää pois, etuolkapäät saa rajua kuritusta kaikista punnerruksista, vedä mieluummin taakse ne viparit ni saat palloolkapäät. Tai pohkeita.

RRKalle sanoi:
Lisää jaloille, jos meinaat jotain tulosta tehdä, jos ylläpidät niin sitten riittää. Vatsoja voisit koittaa vaikka lisäpainoilla tehä siellä himassa et saisit vaihtelua toistomääriin. Viparit eteen voi varmaan kans jättää pois, etuolkapäät saa rajua kuritusta kaikista punnerruksista, vedä mieluummin taakse ne viparit ni saat palloolkapäät. Tai pohkeita.

Ootko ihan varma että kolme kovaa sarjaa kyykkyä ja kolme kovaa sarjaa prässiä on liian vähän jaloille viikossa? Tuohonko vielä lisää 4 kovaa sarjaa maastavetoa mikä ottaa kyllä itelle ainaki myös jalkoihin niin oon sitä mieltä että kyllä riittää. Ite ainaki kehittyny juuri samallalailla aikasta kovasti ja tuntuu etten pysty jalkoja ees enempää reenaan jos nuo reenit vetää kunnolla:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelkät sarjat ja toistot eivät kerro yhtään mitään. Intensiteetti vaikuttaa valtavasti siihen, kuinka usein ja paljon yhdellä kerralla kannattaa treenata. Toiset treenaavat samoja liikkeitä kymmenen kertaa viikossa, toiset kaksi kertaa kuussa. Kummankaan tavan ei voi sanoa olevan väärä. Kokonaisuus ratkaisee ja sarjojen ja toistojen määrä on vain yksi osa sitä.

Voisit myös ainakin kerran viikkoon treenata kunnolla pohkeesi. Sijoita vaikka silleen, ettei seuraavana päivänä oo aerobosia pelejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom