- Ikä
- 38
top 100:seen oon kerran päässy, mulla homma kaatunut aina siihen että vaihtoja olen käyttänyt liian hätäseen eikä ole loppuun jäänyt yhtää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäistä täyttä kierrosta odotellessa heitän ilmoille kysymyksen: Mikä on ollut paras sijoituksesi Liigapörssissä? Siis jakson tai kauden lopussa.
"Ykköskimpastakin" puuttuu vielä kaksi ilmoittautunutta.
Vaihdan salasanan HUOMENNA ennen ensimmäistä useamman ottelun kierrosta. Sen jälkeen ei pääse enää mukaan. Tällä estetään se, että pelaaja kokeilee useammalla joukkuella alun ja liittyy sitten parhaiten aloittaneella mukaan.
Jos joltakulta ilmoittautuneelta vielä tunnarit jostain syystä puuttuu, niin ilmoitelkaa nyt.
Toissa kautena yhen jakson lopussa olin siellä 200 kieppeillä. Sen jakson aikana olin parhaimmillaan 14Ensimmäistä täyttä kierrosta odotellessa heitän ilmoille kysymyksen: Mikä on ollut paras sijoituksesi Liigapörssissä? Siis jakson tai kauden lopussa.
Ensimmäistä täyttä kierrosta odotellessa heitän ilmoille kysymyksen: Mikä on ollut paras sijoituksesi Liigapörssissä? Siis jakson tai kauden lopussa.
Ensimmäinen jakso tuntuu olevan aina kauheeta sähläämistä noiden vaihtojen ym kanssa... No, eiköhän se taas tästä.
Kimppa#2 mitä mieltä sallitaanko lisävaihtojen osto vai pitääkö pärjätä 11 ?
Olikos täällä semmoista hymiötä jossa tuo pallero ampuu itseään ohimoon?
Mä vihaan Liigapörssiä.
Passaa mulle, vaikka kaikki vaihdot on mennyt persiilleen. Heti kun ole pelaajan myynyt niin seuraavassa pelissä se on sitten loistanut. :(Kimppa#2 mitä mieltä sallitaanko lisävaihtojen osto vai pitääkö pärjätä 11 ?