Liigapörssi 2007/2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
top 100:seen oon kerran päässy, mulla homma kaatunut aina siihen että vaihtoja olen käyttänyt liian hätäseen eikä ole loppuun jäänyt yhtää

Ensimmäistä täyttä kierrosta odotellessa heitän ilmoille kysymyksen: Mikä on ollut paras sijoituksesi Liigapörssissä? Siis jakson tai kauden lopussa.

Mulla taisi olla jossain sadannen kieppeillä viime vuonna paras jakso. Olin välillä muistaakseni TOP50:kin, mutta putosin jonkun verran lopussa.

Jahas, viimeinen "ykköskimpan" puuttuva lenkki taitaakin olla Mike.
Laitan Mikelle privaa ja jos ei syystä tai toisesta osallistukaan, niin joku pääsee vielä mukaan.
Ilmoittelen tänne.

Mike ei osallistukaan muiden kiireiden takia.
Ei ehdi panostaa tähän joten yksi paikka olisi vapaana.
Halukkaita?!?!?

"Ykköskimpastakin" puuttuu vielä kaksi ilmoittautunutta.
Vaihdan salasanan HUOMENNA ennen ensimmäistä useamman ottelun kierrosta. Sen jälkeen ei pääse enää mukaan. Tällä estetään se, että pelaaja kokeilee useammalla joukkuella alun ja liittyy sitten parhaiten aloittaneella mukaan.
Jos joltakulta ilmoittautuneelta vielä tunnarit jostain syystä puuttuu, niin ilmoitelkaa nyt.

Just. Eli vaihdan salasanan HUOMENNA ennen ensimmäistä useamman ottelun kierrosta. Joka siis pelataan 13.9 eikä 12.9 kuten ensin kuvittelin... :rolleyes: Vielä siis mahtuu yksi mukaan kimppaan!

Ensimmäistä täyttä kierrosta odotellessa heitän ilmoille kysymyksen: Mikä on ollut paras sijoituksesi Liigapörssissä? Siis jakson tai kauden lopussa.
Toissa kautena yhen jakson lopussa olin siellä 200 kieppeillä. Sen jakson aikana olin parhaimmillaan 14 :rock:

Muutama kausi sitte pääsin palkinnoille asti. Sijoitusta en muista, mutta palkinnoksi laatikollinen jenkki-valmentajapurkkaa :dance:

Ooh,ollaan (oltiin) työporukan kimpan kanssa viidensiä kimppasarjassa. Saas nähdä minne tiputaan tän iltaisen kierroksen jälkeen.

Ilmeisesti halukkaita ei enää ole, joten vaihdan salasanan ja pistän kimpan lukkoon tuon yllämainitsemani asian takia.

Itse Liigapörssihän on omalta kohdalta alkanut samalla tavalla kuin aina. Eli päin helvettiä. :D
Ensimmäinen jakso tuntuu olevan aina kauheeta sähläämistä noiden vaihtojen ym kanssa... No, eiköhän se taas tästä.

Ensimmäinen jakso tuntuu olevan aina kauheeta sähläämistä noiden vaihtojen ym kanssa... No, eiköhän se taas tästä.

Sama vaiva. :D
Nyt koetan pinnistellä mahdollisimman pitkälle ilman päätöntä tuhlausta. 2kk jakson aikana 20 vaihtoa näkee loppunsa yllättävänki nopeasti. :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Fiksummat...Pystyykö kimppasivulle linkittämään/laittamaan kuvan niihin viesteihin? Kysymys ei ole pakkis-kimpasta vaan yleensäkin..

Olikos täällä semmoista hymiötä jossa tuo pallero ampuu itseään ohimoon?
Mä vihaan Liigapörssiä.

Tilanne kymmenen kierroksen jälkeen:

1 (1) Maamiesseura 340
2 (2) Spetsnaz 329
3 (3) Rektaalivoide 319
4 (4) HC Tirbuk 289
5 (5) Sotaratsut 287
6 (7) cccp 284
7 (8) Pohjosen Jyrä 275
8 (6) Remusaurus 252
9 (9) HC Nyce 244
10 (13) Lahti Hardcore 223
11 (11) Team BadHair 223
12 (14) KIVA 210
13 (12) Aaltosenkadun ammattilaiset 202
14 (10) team alajää 196
15 (15) Powerhouse 186
16 (16) los berberechos 169
17 (17) Team Ricu 161
18 (18) HC COBHC 150
19 (19) Blok-II 148

Voi elämä kun menee heikosti. :wall:

Kimppa#2 mitä mieltä sallitaanko lisävaihtojen osto vai pitääkö pärjätä 11 ?
Passaa mulle, vaikka kaikki vaihdot on mennyt persiilleen. Heti kun ole pelaajan myynyt niin seuraavassa pelissä se on sitten loistanut. :(

Ei ole järin kehuttavasti mennyt liigapörssi täälläkään. Tänään taas kuuden ottelun kierros ja Canalin pelinä Ilves-Jokerit. Kummastakaan joukkueesta ei pelaajia, mutta muita ukkoja täytyy jännittää...

1 cccp 526
2 HC Tirbuk 500
3 Maamiesseura 499
4 Spetsnaz 484
5 Pohjosen Jyrä 461
6 Rektaalivoide 443
7 HC Nyce 433
8 Lahti Hardcore 432
9 Sotaratsut 417
10 Remusaurus412
11 team alajää 380
12 Powerhouse 379