Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by mop
olet aivan oikeassa, aloittelija ja massa haussa. kiitos vinkeistä. mutta mites vatsat joka toisen muun reenin yhteydessä? eikö ole järkevää reenata ne erikseen jos on aikaa?
Originally posted by Pulla
No ei toi nyt liian rankalta nayta. Jos vaan silta tuntuu etta paikat ehtii palautumaan kun tuota perinteista "rinta-hauista" vedetaan 2 kertaa viikossa...
Toisaalta kannattaa miettia etta jos kerran massaa haet niin reenin pitaisi kasittaakseni silloin olla TODELLA rankkaa, eli siis reenin jalkeen hervoton pumppi paalla ja paikat ihan lopussa. Joskus luin Marcus ruhlin sanoneen etta jos rintapaivan jalkeen pukuhuoneessa pystyy punnertamaan yli 8 kertaa niin siita tietaa ettei reeni ollut hyva.
Ja huom, tama on nyt sitten vain MINUN mielipiteeni. sita kun kerran kysyttiin.
Originally posted by turre101
Toisaalla täytyy muistaa että liialla treenillä ne lihakset viimeiseksi kasvavat.
Mulla oli viime talvena ohjelmassa tehdä vatsat kotona voimapyörällä, vaan miten kävikään, vatsat jäi tekemättä. Jotenkin ihminen on vaan niin laiska tekemään kotona mitään. Nyt ne on siirretty tissi-olkapääpäivälle ja tulee tehtyä säännöllisesti salilla. Näin ainakin mulla.Originally posted by Juhan
Jos kotona on yksi isompi metallinen puntti, voimapyörä onnistuu kyllä ihan hyvin.
Originally posted by Jep
Noniin, nyt saatiin jalat puheeks joten oma mielipide sekaan. ite teen jalat 1x/vko ja ongelmana palautuminen. teen prässi,ojennukset,koukistukset/mvsj, pohkeet. Ja välillä tuntuu että ei meinaa viikossakaan palautua täysin. Mites muilla? Venyttelen himassa illalla ihan hyvin mutta ei tunnu oiken auttavan, tosin venyttelyn pois jättäminen se vasta mielenkiintosta seuraavana aamuna onkin.
Mikä neuvoksi?
Originally posted by Jortsu
Mulla oli viime talvena ohjelmassa tehdä vatsat kotona voimapyörällä, vaan miten kävikään, vatsat jäi tekemättä. Jotenkin ihminen on vaan niin laiska tekemään kotona mitään. Nyt ne on siirretty tissi-olkapääpäivälle ja tulee tehtyä säännöllisesti salilla. Näin ainakin mulla.
Originally posted by XTR
Eihän siinä mitään väärää ole vatsojen tekemisessä välipäivinä, mutta tuskin kannattaa salille raahautua pelkkiä vatsoja tekemään. Toisaalta kotona ei useinkaan ole mahdollisuutta tehdä monipuolisesti vatsoja: voimapyörää, jalkojen nostoja tangossa roikkuen, vatsarutistuksia ylätaljassa jne.
Edelleenkin suosittelisin sulle seuraavanlaista jakoa:
Ma rinta+selkä
Ti vatsa
Ke jalat + alaselkä
To vatsa
Pe rinta+selkä enemmän käsiä painottaen, olkapäät
Ja sitten noi vatsat voi heittää tuonne Ma ja Pe jos haluaa.
Originally posted by mop
no minkälaisia liikkeitä suosittelet sitte nimenomaan juuri näille Ma ja Pe tissi/selkä-päiville?