Liian rahkan syömisestä haittaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Halpaa, mutta on se nyt kuitenkin 10 purkkia -> 10e. Itseltäni liikenee rahaa budjetista vain 10 purkin verran viikossa :/

Ehrman on halvempaa. Mulla menee kanssa ainakin se neljä purkkia päivässä. Ruokavalio on muutenkin yhden lämpimän ruoan lisäksi rahka+öljyt+vihannes -painotteinen. Mitään haittaa en ole huomannut, ainoastaan liian hiilarin sekaan sotkeminen aiheuttaa melkoista tykitystä öiseen aikaan. Tee siinä sitten uuteen tyttökaveriin vaikutusta. :D

Sensei Suuri sanoi:
Ehrmannia ja milbonaa saa melkein 1e/500gr. Itellä menee tuo puoli kiloa päivässä.

Ja näähän oli lidlin rahkoja?

Pitää lähteä ite sieltä hakee, kun ei viittis euroa 250g maksaa.

Ei kai tuosta rahkasta voi mitään sivareita tulla:D Kun tarpeeksi vetää maitotuotteita niin suoli laulaa suloista sävelmäänsä ja pitäähän elämässä olla musiikkia!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menthos sanoi:
Halpaa, mutta on se nyt kuitenkin 10 purkkia -> 10e. Itseltäni liikenee rahaa budjetista vain 10 purkin verran viikossa :/
No sinä tuskin iästäsi päätellen vielä asut itseksesi ja maksat kaikki ruokasi itse, kuten aika moni täällä palstalla. Ilmeisesti ostat noita vain koti- ja kouluruoan lisäksi, jolloin tuo saattaa tietty tuntua kalliilta, mutta mieti tilannetta, että joutuisit ostamaan jokatapauksessa kaiken ruokasi itse. Eli kun itse maksaa joka tapauksessa ruokansa ja jotain on kuitenkin pakko syödä monta kertaa päivässä, niin ei tuo rahka todellakaan tule kovin kalliiksi. Pelkällä makaroni ja ketsuppilinjalla eivät lihakset paljon kasva tai olo ole muutenkaan kovin kaksinen. Verrattuna sitten esimerkiksi lihaan, niin mitään laadukasta ja vähärasvaista lihaa ei saa samaan hintaan(proteiinigrammaa/€), kuin esimerkiksi tuota Milbonan rahkaa. Tonnikalaan tai seitiin verrattuna tuo on taas huomattavasti inhimillisempää ja helpompaa syötävää ja erilaisia maustamistapoja löytyy reilummin, jolloin on mahdollista saada välillä vähän vaihtelua ruokiin.

6 purkkia rahkaa päivässä!! pyhä strydom sentään,ei uppoais ainakaan mulle,taitaa kuitupuolikin jäädä jo vähille..?
Mitä muuta syöt noiden rahka sessioiden aikana?meinaan,mulla ainaki on maha täys jo purkista rahkaa eikä siihen jaksa enää vetää ruispaloja,hedelmiä tai jotain hiilariksi ja kuiduksi..tulee hitto ummetus!
ja muistattehan ottaa ryypyn rypsäriä välissä...

SS-Adler sanoi:
Minkä kanssa te vedätte tuota rahkaa kun se tuppaa maistumaan "hieman" nihkeältä. :kuola:

No vaikka maitoa ja rypsäriä. Ja sitte kaurahiutaleitakin voi laittaa enemmän maitomäärän kera. Ja voi vaikka laittaa jotain jogurttiaki sekaan tai jotain marjoja ananasta tms.

Menthos sanoi:
Miten teillä riittää rahat?! :eek: :hyper:

Se on katos pihistettävä muusta. Sitä kun jättää ryyppäämiset ja sun muut seikkailut niin jää kyllä rahaa rahkaankin.
Kyllä tuo tuttua kassatätiä välillä huvittaa kun päivittäin menee 20-30e pelkkään ruokaan:)

Rahka on halpa ja hyvä proteiinilähde. Itellä tosin menee vain puoli kiloa / pvä. Kaikista paras herkkuni on rahka+hiutale+mustikkabona+tilkka mustikkamehua+lesitiinirae-hössäkkä...voisin syödä vaikka kuinka paljon, joskus iltaisin teen oikein ISON ämpärillisen, johon tulee tuota rahkaa esim. 500g ja nautin sit sohvalla TV:n ääres....mmmnjammmskiss!!

Kyllä tota uppoaa jotain 3 purkkia päivässä. Funlightia ja kaurahiutaleita sekaan niin hyvää ja täyttävää :)

Ja eihän noi maksa 10 purkkia 10 euroa, vaan 6,90e 10 purkkia, ainakin s-marketissa maksaa purkki o,69e ja citymarketissa näytti olevan 0,64 tjsp.
Eiköhän tuollaiset ostokset jopa vanhemmat maksa, kun vaan pyytää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom