- Ikä
- 43
Kysyisin, onko liian rahkan syömisestä näin massakaudella haittaa. Itse syön tällä hetkellä 6 purkkia ehrmannia päivässä:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sensei Suuri sanoi:Ehrmannia ja milbonaa saa melkein 1e/500gr. Itellä menee tuo puoli kiloa päivässä.
Milbona on Lidlin rahka, ei Ehrmann. Ehrmannia saa lähes kaupasta kuin kaupasta.J_mp sanoi:Ja näähän oli lidlin rahkoja?
J_mp sanoi:Ja näähän oli lidlin rahkoja?
Pitää lähteä ite sieltä hakee, kun ei viittis euroa 250g maksaa.
No sinä tuskin iästäsi päätellen vielä asut itseksesi ja maksat kaikki ruokasi itse, kuten aika moni täällä palstalla. Ilmeisesti ostat noita vain koti- ja kouluruoan lisäksi, jolloin tuo saattaa tietty tuntua kalliilta, mutta mieti tilannetta, että joutuisit ostamaan jokatapauksessa kaiken ruokasi itse. Eli kun itse maksaa joka tapauksessa ruokansa ja jotain on kuitenkin pakko syödä monta kertaa päivässä, niin ei tuo rahka todellakaan tule kovin kalliiksi. Pelkällä makaroni ja ketsuppilinjalla eivät lihakset paljon kasva tai olo ole muutenkaan kovin kaksinen. Verrattuna sitten esimerkiksi lihaan, niin mitään laadukasta ja vähärasvaista lihaa ei saa samaan hintaan(proteiinigrammaa/€), kuin esimerkiksi tuota Milbonan rahkaa. Tonnikalaan tai seitiin verrattuna tuo on taas huomattavasti inhimillisempää ja helpompaa syötävää ja erilaisia maustamistapoja löytyy reilummin, jolloin on mahdollista saada välillä vähän vaihtelua ruokiin.Menthos sanoi:Halpaa, mutta on se nyt kuitenkin 10 purkkia -> 10e. Itseltäni liikenee rahaa budjetista vain 10 purkin verran viikossa :/
SS-Adler sanoi:Minkä kanssa te vedätte tuota rahkaa kun se tuppaa maistumaan "hieman" nihkeältä.
Menthos sanoi:Miten teillä riittää rahat?!