liian pitkä kehonrakentajaksi

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sahaaja sanoi:
Tässä kuva intialaisesta voimanostajasta, Dalip Singhistä (nykyään vissiin show-painija tms.). Pituutta 218cm, painoa tuossa kuvassa 183kg. Ei ainakaan mun mielestä näytä lihakset pitkiltä ja laihoilta.
:D Voi kyllä sanoo että on perkeleen iso äijä. Sit kun ois jotai reilu 200cm ja 200kg, ja suurin osa painosta lihasta ni vois sanoo että on riski äijä.

:offtopic:

Sahaaja sanoi:
Tässä kuva intialaisesta voimanostajasta, Dalip Singhistä (nykyään vissiin show-painija tms.). Pituutta 218cm, painoa tuossa kuvassa 183kg. Ei ainakaan mun mielestä näytä lihakset pitkiltä ja laihoilta. :lol2:

giant.jpg

Tämä tyyppi taisi näytellä tossa Luunmurskaaja leffassa? Ei tosta pärstävärkistä oikein voi erehtyä. Sorry :offtopic:

mittää?? ööö.. mä oon käsittänyt et 4 rasvat on sellaset et ne keharit joutuu säännöstelee jopa veden juomista että heikottaa niin et pystys pysy saati sit treenaamista.. olikohan se mittari aitoa pirkka laatua?

Timba79 sanoi:
Tämä tyyppi taisi näytellä tossa Luunmurskaaja leffassa? Ei tosta pärstävärkistä oikein voi erehtyä. Sorry :offtopic:

En tiiä, tossa uusimmassa Adam Sandler -leffassa se ainakin oli. The Longest Yard... Bob Sapp näyttää ihan partiopojalta tän rinnalla siinä leffassa. :D

Niin ja sori :offtopic:

Sahaaja sanoi:
En tiiä, tossa uusimmassa Adam Sandler -leffassa se ainakin oli. The Longest Yard... Bob Sapp näyttää ihan partiopojalta tän rinnalla siinä leffassa. :D

Sapp on 155kg ja 200cm:)

Sahaaja sanoi:

Puhutte samasta elokuvasta!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sahaaja sanoi:
Tässä kuva intialaisesta voimanostajasta, Dalip Singhistä (nykyään vissiin show-painija tms.). Pituutta 218cm, painoa tuossa kuvassa 183kg. Ei ainakaan mun mielestä näytä lihakset pitkiltä ja laihoilta. :lol2:

Mutta noi viikset sais kyllä...noh. :david:

On kyllä topicin mukasta keskustelua :lol2:

2,8% ei kyllä taida olla mahollista. Pitkänä vois kuvitella olevan vaikeeta, mutta kuten joku tossa tais todetakki sitten kun saa ittensä kuntoon nii kyl on komeeta.

Ettei ihan menis "off-topiciks" nii on kyllä siistit viikset tolla luunmurskaajalla. :D

varmaan menny numerot väärinpäin eli tarkottanu 8,2%. ilman mitään erikoisempia hulluja diettejä 2,8% rasvat jätkähän on yks vitun geneettinen friikki sit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom