Lihotuskuuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NEM1R
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
32
Okei, eli siis rupesin tossa kuntoilemaan joku 2 kuukautta sitten ja ajatuksena oli siis saada itseni rantakuntoon kesäksi mennessä, ei paljon oltais vaadittu niin iha suht koht ok olisin ollukkin kun tuossa kuukausi sitten mun luokalle tuli tällänen monia vuosia bodausta harrasttanut jätkä, sit sen kanssa tulin hyvin toimee ja se sano et rupee hankkii eka massaa ja sit vast kunno lihakset ku ei mulla ole mitään mihin kiinittää?

noh aattelin et se tietää enemmän kuin minä. painoin sillon 78kg ja se sano et mun pitäis saada paino siihe 95 ja sit siitä vasta rupee bodaa, noh nyt painan semmoset 85 kg (188cm pitkä) ja mua rupee arveluttaa et onko tää ees niin hyvä idea rupee lihottaa, et rupeeko vaa vituttaa sitteku painan semmoset 95 ja oon salee joku kunnon läski.

ja tää lihottaminen siis tapahtuu puuro+raejuusto mixillä aamut ja illat päivällä menee semmoset 2-3l maitoa ja syön helkkarin terveelisesti 2 kertaa viikos helkkaristi salaattia ja loput menee sit lihan ja valkosenvilja puoleen.

eli pointti on nyt se siis että kannataako mun lihottaa itseäni ja sit bodaa vai voisko sitä jo nyt rupee hankkimaan lihaksia ja kovaa kuntoa kun armeijja vuoden pääsä muutenkin tulossa??

En nyt ihan ymmärtäny että treenaatko tällä hetkellä ollenkaa...? Jos et niin en kyllä nää tossa lihotuksessa hirveesti järkeä. Jos haluaa lihaksia ni pitää treenata ja syödä, pelkkä syöminen ei kasvata paljon muuta ku mahaa. Ja en ymmärrä miten toi armeija vaikuttaa siihen kannattaako treenata vai ei. Totta helvetissä kannattaa jos on jotain tavotteita. Jos siellä intissä sitte lihoja häviää ni ne on kyllä varmasti helpompi hankkia takas ku lähtee rakentaa kokonaan uutta, mitä ei oo koskaan ollukkaa.

E: ois ehkä kuulunu sitä paitsi tonne alottelijoiden puolelle..

Ei jumankeuta. Et kai nyt ole tosissasi, että lihotat itseäsi etkä edes treenaa samalla? Se on ihan katastrofaalista toimintaa. Treenatessakaan sitä painoa ei kannata väkisin nostaa liian nopeasti tyyliin 10kg/kk. Siitä läskistä ei ole muuta kuin haittaa. Nyt treenit vaan alkuun samantien.

Olen itekkin kuullut tuon saman neuvon aikoinaan ja tämä neuvoja oli vielä ilmeisen tosissaan. Joku on varmaan käsittänyt bulkin väärin ja huhu on lähtenyt liikkeelle, että kannattaa nostaa painoa treenaamatta. :D

"painoin sillon 78kg ja se sano et mun pitäis saada paino siihe 95 ja sit siitä vasta rupee bodaa"

Sun kaverilla on kyllä astetta rankempi huumorintaju. En kyllä enää morjestais tyypille joka tällasia neuvoja on antanu.

Kuulostaa hiukan siltä että tässä on mennyt puurot ja vellit sekaisin. Ymmärtäisin (joskin en olisi samaa mieltä) jos kaverisi sanoi että hanki eka treenaamalla ja syömällä (helvetisti) massaa tollaset 95kg ja rupee sitten vasta kiristelemään rantakuntoon...

Voisit myös siistiä kieliasua ymmärrettävämpään suuntaan!

Meinaan on vähän hankalaa lukea 3-rivin pituisia "lauseita"...

Rölli veikkaan mä.

Vedä sitä kaverias turpaan kun näet seuraavan kerran. Eihän tossa oo mitään järkeä. Ja vielä muka "monia vuosia harrastanut" kaveri...

Olishan tuo aika hauska läppä siltä kaverilta, sanoo sitten vaan ku kaveri painaa 0,1 tonnia että läppä läppä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Tästä tuli mieleen kaverin hauska huomautus kun treenaamisesta puhelin. Totesi vain että millä helvetillä meinaat lihasta tuohon ruotoon kasvattaa kun sussa ei ole yhtään rasvaa. :rolleyes: Kaveri itse on kyllä ihan suhtellisen vahvassa kunnossa, mutta laittaa vain huvittamaan että miten niinkin paljon treeniä tehnyt aikamies voi olla niinkin ulkona.

Bulkkaus kuuluu bodaukseen jos et bulkkaa niin et kasvakkaan lihasmassan kannalta hirveitä määriä, jos pointtisi oli syödä enemmän ja treenata

Viimeksi muokattu:
Bulkkaus kuuluu bodaukseen jos et bulkkaa niin et kasvakkaan lihasmassan kannalta hirveitä määriä, jos pointtisi oli syödä enemmän ja treenata.

Määritä "hirveitä määriä"? Ei bulkkaaminen ole todellakaan mikään välttämättömyys.

(Minusta se on lähinnä ainoa tapa millä lihavuuteen taipuvat voivat perustella rasvaprosenttiaan ;) )

noniin kelasinki, ja sori ku postasin tänne kirjauduin vähän aikaa sit.
jesh noh meen sitte samantien tästä salille =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom