Elikkäs nyt olen noin 3,5vko vetänyt ketodieettiä salilla olen käynyt 3 kertaa viikossa + 1 kerta matsaamista erikseen sekä olen yrittänyt käydä puntin jälkeen mahdollisimman paljon matsia ottamassa/säkkiä pieksämässä sekä vielä tämän lisäksi jaan postia 2 kertaa viikossa josta tulee noin 2-2,5h porrasjuoksua ja pyöräilyä pitkin päivää. Ruokailut olen ottanut ~3h välein ja ruuaksi tietty kalaa, kanaa, lihaa ~200g tai esim munakas/raejuusto/protsku drinkki jne. Mutta nyt alkaa jo ihmetyttämään että mitäs helvettiä. Eli tilanne on se että paino tippui ensimmäisten 10pvä:n aikana noin 7-8kg sitten seuraaviin 10 päivään ei ollenkaan sitten yht´äkkiä paino tippui taas 2-3kg parissa päivässä jonka jälkeen nyt noin 5 päivää myöhemmin paino onkin noussut jo korkeammaksi kuin edellisessä mittauksessa ja maha on kasvanut suunnilleen cm/kg mitä on tullut. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Luottaa siihen että tää homma alkaa toimimaan itsestään ajanmyötä taas vai mitä? Onko kokemuksia vastaavasta ja jos on niin mitä teit??