Lihoa pitäisi

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Timba79 sanoi:
Läpipaskojat ovat :anssi:
Pakko kommentoida kun itsellä on kalorit päivässä n. 3000kcal ja paino nousee h-i-t-a-a-s-t-i. Oon tuon ruoansulatuksen takia käynyt kolmesti lekurilla, mutta tutkimuksista ei ilmennyt mitään ja lääkäri totesi vain kyseessä olevan ns. herkkä vatsa.

Bronx1984 sanoi:
Otin tässä vähän tuntumaa tuohon Pyranhan ruokavalioon niin 150g pikariisiä, (3.75dl riisiä + 3d vettä, tarkat laskelmat piti tehdä kun ei ole vaakaa. :whip: ) niin upposi joku 4/5 ja maha on kuin pullataikina niin tuohon jos vielä lisäisi 250g jauhelihaa, niin herra oksennus tulee käymään, eli pikkaisen liian iso kyseinen annos mun napaan. :D
Ei kyllä uppoaisi meikäläisen mahaankaan neljän desin riisiannos :urjo: Ettei vain pyranha tarkoittanut 150g keitettyä riisiä?

Olisit muuten mieluummin aloittanut siitä jauhelihasta: 250g naamaan ja sitten riisiä päälle jos jäi nälkä.

Liitteet

• pumpkin.webp
    pumpkin.webp
    59,2 KB · Katsottu: 421
Bronx1984 sanoi:
Kiitoksia vastanneille, laskin tuon kulutuksen ja tämän päivän ruokailut noin 1333kcal. :lol2:

jugurtti 150g 135kcal, p 5.1, h 21 r 3
nuudeleita 80g 273 kcal (niitä 20g rasvaa sadassa gramassa, yeo's merkki)
2 pizzapalaa ~100g, 205 kcal
chicken & curry ~200g 240kcal p 11 h 36 r 6
maitoa ~5d 230kcal, p 16 h 24 r 7.5

=1333kcal :evil:

Tää on kyllä niin perseellään, että vajeita ei pysty pelkillä prodetrinkeillä paikkaamaan. Sä syöt ku teinityttö ja hiukan vielä vähemmän.

Pistetään ajankuluksi parannuksia tähän:

huom. Kalorit on vaan arvioita en ole mistään tarkistanut, joten heittoja varmaan on

Aamiainen:
rahkaa 250g + mehukeittoa + 1,5dl eloveenaa (on muuten helvetin hyvän makuista, testaa) 500kcal

Lounas nuudeleita + 200g jauhelihaa +rypsäriä ruokalusikallinen 500kcal

Välipala prodetrinkki (200kcal)

kanaa&currya Tuplaa annnos ja raejuustoa mukaan 500kcal rypsäriä ruokalusikallinen 500kcal

Treeni + palkkari 300kcal

jauhelihaa/kanaa/? + riisiä tai vaikka kanaa&currya (lisää vaan prodea tohon, suhteet aika pielessä tuossa satsissa) +1rkl rypsäriä 600kcal

purkki tunaa ölyssä + rypsäriä 200kcal

kcal 2800 ja prodea tulee varmasti tarpeeksi. Jos tolla ei paino nouse, niin sitten on vaan syötävä lisää ;)

D.Yates sanoi:
Ei kyllä uppoaisi meikäläisen mahaankaan neljän desin riisiannos :urjo: Ettei vain pyranha tarkoittanut 150g keitettyä riisiä?

Olisit muuten mieluummin aloittanut siitä jauhelihasta: 250g naamaan ja sitten riisiä päälle jos jäi nälkä.

Ei kyllä se 150g on kuivapaino, tosin en keitä sitä aivan turvoksiin vaan heti kun pehmenee niin naamariin (al dente tyyliin). Sanoinkin kyllä ettei mun ateriat ole todellakaan malliateriointia, kunhan heitin tuohon kun Bronx tuntuu syövän saman verran ku minä 8 vuotiaana. ;)

Kummone viemäri mä mahdan olla jos tuo niin isolta annokselta muista tuntuu.. :evil: Kesällä kun painelin menemään 5500-6000Kcal olin kyllä TÄYNNÄ :thumbs:

houdini sanoi:
Pakko kommentoida kun itsellä on kalorit päivässä n. 3000kcal ja paino nousee h-i-t-a-a-s-t-i. Oon tuon ruoansulatuksen takia käynyt kolmesti lekurilla, mutta tutkimuksista ei ilmennyt mitään ja lääkäri totesi vain kyseessä olevan ns. herkkä vatsa.

Profiilissasi ei ollu pituutta ja painoa, mutta en mä ihmettele jos ei 3000 kcal päivävauhdilla mitään pikaista nousua tapahdu. Itsellä kalorit jossain 3500 paikkeilla ja sitten vasta nousee siten että huomaa. Tollanen 3000 kcal menee ainakin mulla suurinpiirtein +-0 linjalla.

:offtopic:
Kipi I sanoi:
Välipalaksi kevytmaitoon sekoita maustettua heraproteiinia(suklaa) :kuola:

Voiko/kannattaako välipalana syödä samaa proteiinia kuin mitä käyttää palautusjuomassa? Eli esim mulla Fastin HERA80. Ja maitoon mieluummin sekoitettuna kuin veteen vai? Palautusjuomassa otan tietenkin veden ja malton kanssa. Minkälainen määrä suunnilleen sitä jauhoa pitäs tämmösen 75-80 kilosen ottaa siinä välipalassa?

Turisas sanoi:
:offtopic:

Voiko/kannattaako välipalana syödä samaa proteiinia kuin mitä käyttää palautusjuomassa? Eli esim mulla Fastin HERA80. Ja maitoon mieluummin sekoitettuna kuin veteen vai? Palautusjuomassa otan tietenkin veden ja malton kanssa. Minkälainen määrä suunnilleen sitä jauhoa pitäs tämmösen 75-80 kilosen ottaa siinä välipalassa?

No toi on muistaakseni aika nopeesti imeytyvää protskua et joku hitaammin imeytyvä ois parempi.Juu maitoonhan se kannattaa sekottaa..Ota sen verran et saat sen jonkun 40g proteiinii.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bronx1984 sanoi:
jugurtti 150g 135kcal, p 5.1, h 21 r 3
nuudeleita 80g 273 kcal (niitä 20g rasvaa sadassa gramassa, yeo's merkki)
chicken & curry ~200g 240kcal p 11 h 36 r 6
maitoa ~5d 230kcal, p 16 h 24 r 7.5

=1333kcal :evil:

Siis tommosen määrän syöt päivän aikana?? Meikäläiseen uppois noi jo yhellä aterialla. Ja siis edelleenkin tossa ruokavaliossa mennään metsään ja pahasti. Se vielä jäi vaivaamaan, että aijotko saada lihasmassaa vai läskiä? Mitenkäs treenit?

mä syön päivässä vähintään sen 3000kcal! yleensä 3500 - 4000kcal
..ja silti ei paino nouse.. :(
kai se on uskottava et kaikil se paino ei vaan nouse

miksi hänen pitäis vääntää vasten tahtoaan jotain prkl rahkaa ja raejuustoa kun hänen tavoite on saada painoa. mene heseen ja ota mega ateria.

Naru85 sanoi:
miksi hänen pitäis vääntää vasten tahtoaan jotain prkl rahkaa ja raejuustoa kun hänen tavoite on saada painoa. mene heseen ja ota mega ateria.

Nimenomaan. Kaveri ilmeisesti yrittää saadaa massaa eikä pelkää läskiä, joten kaksin käsin pizzoja ja hampurilaisia vaan naamaan. Ihan varmasti paino nousee, mutta suurin osa tulee olemaan fläsää.

Tommoset "kaikilla paino ei nouse"-jutut on täyttä :anssi:

..verdi.. sanoi:
mä syön päivässä vähintään sen 3000kcal! yleensä 3500 - 4000kcal
..ja silti ei paino nouse.. :(
kai se on uskottava et kaikil se paino ei vaan nouse

Paljon oli pituus ja paino? Millainen treenitausta?

Laitappa esimerkkiruokailut tollasesta 3500-4000 kcal päivästä. Alkaa kuulostamaan jo niin uskomattomalta, että täytyy nähdä missä mennään.

mulla ei ole enää sitä lappua missä noi ruuat ja kalorimäärät näkyy siltä päivältä kun toi tulos saatii.
kaveri laski ne mulle kerran ku merkkailtii mitä olin päivän aikaan syöny.
mut mä nyt laitan tähän suurin piirtein mitä päivän aikaan syön.

aamupala: muroja + maitoo + sokerii
välillä lisäksi banaani
tuoremehua joku pari dl
rypsiöljyä n. 2 rkl
proteiinia

välipala: mitä nyt koulussa välitunnilla tulee ostettua.
patukka, pullaa, karkkii, sämpylä tai jotain sellaista.

kouluruoka: no se nyt on aina mitä sattuu..

ja jos on pidempi päivä niin vielä yks "välipala" koulussa.
muuten sitte kotona lämmin ruoka.

välipala: leipää (päälle: voita, juustoo, leikkelettä) tai banaani, rahkaa
ja pari rkl rypsiöljyä

treenin jälkee g- mass jauhetta ja ehkä joku hedelmä tai raejuustoa,
tonnikalaa
ja joskus pari rkl rypsiöljyä

välipala: yleensä samaa kuin tuo koulusta tullessa syöty ruoka tai
jotain pizzaa, hampurilainen...

iltapala: proteiinia
paistettua kananmunaa (1-2kpl) + makkaraa tai leipää, rahkaa,
banaani..
ja rypsiöljyä pari rkl

en osaa laskee noille mitään kalorimääriä valmiiks! ja pituutta on 170cm ja painoa todella mahtavat 60kg :wall:
treenannu oon jonku reilun vuoden

Pyranhalla ja Jakobilla hyvät ohjeet, samoin Davidilla. Kun olet vasta 18-vuotias niin saattaa hyvinkin tulla vielä kasvupyrähdys ennen kuin täytät 20 vuotta ja sen takia pitää syödä aina vähintään 2.000 kcal päivässä. Jos meinaat kasvaa niin sitten vedät joka päivä 3.000 kcal kunhan ei mene läskiksi ne kalorit. Davidin kirjoituksessa oli äärettömän tärkeä pointti eli syöt joka päivä samat kalorit ja pidät vain 2-3 kertaa kuukaudessa mässypäivän jolloin voit syödä pitsaa tai mäkkäriä.

Neuvoisin syömään paljon, mutta ei mitään turhaa paskaa, kuten ranskalaisia. Perusruokaa kannattaa mättää niin paljon ku vaan pystyy. Puuroa, perunaa, riisiä, lihaa, kalaa, leipää, rahkaa jne. Hedelmiä ja rehuja ei kannata unohtaa. Massaa kertyy pikkuhiljaa syömällä terveellisiä ruokia paljon. Punanen maitokin on oiva apuväline. :D

Taas kun lukee tämän että kun ei paino nouse millään niin voi prkl... Vois vaihtaa vaikka joskus osia. Itse kun taas joutuu vähän väliä hillitsemään popsimista ettei vaaka räjähdä.

Oma ruokahalu ku on pohjaton. Aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom