"Lihavat on leppoisia"

Ikä
44
Tuossa 4D:n dokkarista olevassa threadissa viitattiin tähän kuolemattomaan kommenttiin...

Sinällään hauskaa, että olen 2 ihmisen suusta kuullut viikon sisään että olen muuttunut "vanhasta leppoista" minästäni. Onko teille tullut paljon lähipiiriltä tätä kommenttia?
Onko siinä perää että lihavana, kun huonon itsetunnon peittää ylihauskalla luonteella ja hauskan miehen showlla? Ja kun paino pudotetaan se tietämättä jää pois, ei tarvitse "esittää mitään" kun hyväksyy itsensä porukkaan sellaisena kuin on...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko tuohon. Ei se perusluonne siita minnekaan muutu vaikka laihtuukin. Jos on kiukkuinen laihana niin on sita myos lihavana.

Voima sanoi:
En usko tuohon. Ei se perusluonne siita minnekaan muutu vaikka laihtuukin. Jos on kiukkuinen laihana niin on sita myos lihavana.

Juu, enkä sitä minään totuutena esittänytkään.. :D
Ei se luontainen huumorintaju juurikaan muutu.
Mutta ei ajatuksena mahdoton, itse olen kyllä ollut vähän sellainen "ylisosiaalinen" joka on vähentynyt. Mutta se taas voi johtua siitä että olen itse "twisted-minded-loonatic" :D

Mites toi verensokerin heilahtelu? Joku läski joka syö koko ajan niin on
koko ajan sokruhuumassa ja elämä hymyilee :D Toisin ku hoikka, jonka sokrut laskee ja sit onki jo :curs: :wall:

Joo, tiedän. :anssi:

Johnny sanoi:
Joku läski joka syö koko ajan niin on
koko ajan sokruhuumassa ja elämä hymyilee :D

Veikeästi muotoiltu :D

Kyllä mä oon huomannut, että paksut tosiaan on usein aika lepposia, mutta en tiedä sitten johtuuko siitä, että ovat paksuja.

Hyvä ruoka, parempi mieli. Lihavat syövät hyvin, kun taas laihat eivät. Täten Laihat ovat kärttyisämpiä.
M.O.T.

Mä taidan uskoa tuohon teoriaan.. Ainakin osittain. Kaikki varmaan perustuu itsensä hyväksymiseen. Jos itseään ei hyväksy, olettaa, että ei muutkaan hyväksy ja sitten vedetään osittain tuollaista ylihauskaa roolia. (koska kaikki tykkää huumoriveikoista)

Olin joskus ihan älyttömän laiha (painoindeksi 17) ja nyt olen saanut massaa ihan kivasti lisää (painoindeksi 23). Nuorempana olin vähän sellanen ylihauska, huonon itsetunnon omaava.
Nyt taidan olla vähän liiankin itsevarma. (ojasta allikkoon :D )

Voima sanoi:
Vai onko sulla ollut patemisen tarve ja se on vahentynyt?
Tai olet ollut vaan huomionkipea?

Suomeksi sanottuna toi voi olla mahdollista.
Niinkuin ylempänä mainittiin, voiko tuollainen "pätemisen tarve" syntyä vaikka epävarmuudesta muiden keskuudessa...
Tosin ainakaan tuollaista en itse tiedosta, tää on just tällasta tyhjänpäivästä spekulaatiota mikä kannattaisi miettiä vain hiljaa itsekseen.

Elän mielestäni elämäni parasta aikaa, mutta jos tuollainen "vakavoituminen" on totta, haen siihen syitä enemmänkin isäksi tulemisesta ja noin 2 vuoden talonrakennutusprojektin valmistumisesta... :) Sen verran ollut muutoksia elämässä että ei enää voikaan suhtautua kaikkeen yhtä "hövelisti" kuin ehkä ennen.

Tuo "hyvä ruoka, parempi mieli" oli kanssa mielessä mutta reenikaverin kanssa vaan naurettiin tuota toista teoriaa... Ihan yleisellä tasolla.

Elämä on asioiden summa... :) (tarvis varmaan hankkia sellainen, ei menisi kaikki aika selaillessa nettiä... :lol2: )

No mun yks kaveri/tuttu joka laihdutti jonku 20 kiloo veks, niin näin sen parin vuoden jälkeen ja kuuntelin sen juttuja siinä ku kierreltiin kaupungissa ja syömäs, niin kokoajan se haukku muita: "kato ny totakin ämmää ku on läski ja ruma" Tälläästä se oli kokoajan, ei niiku pikkustakaan nöyryyttä jätkäs enää.

Ainakin miinuskalorit tuntuisi kiristävän pinnaa. Lisäksi läski voi vaikuttaa jotenkin testotasoihin. Tuntuu ainakin, että seksi kiinnostaa enempi kun ei ole liikaa löysää. Lisäksi mulla oli alaskalainen kämppis kerran ja hän sanoi: ”Fat people they have to be nice to get friends” ja tohonkin uskon.

Lihavat on lepposia

Mä oon ainakin ihan täysi kusipää. Vituttaa olla tällanen valkoinen valas. Se on teidän kaikkien syytä, että mä oon läski. Sitä paitsi mullon isot luut. Ja mä en voi laihtua ku mullon läskigeenit.

niin ja kukaan ei rakasta mua :itku:

:jahas:

Lisäksi mulla oli alaskalainen kämppis kerran ja hän sanoi: ”Fat people they have to be nice to get friends” ja tohonkin uskon.

Toi varmaan pitää osittain paikkaansa.

No mun yks kaveri/tuttu joka laihdutti jonku 20 kiloo veks, niin näin sen parin vuoden jälkeen ja kuuntelin sen juttuja siinä ku kierreltiin kaupungissa ja syömäs, niin kokoajan se haukku muita: "kato ny totakin ämmää ku on läski ja ruma" Tälläästä se oli kokoajan, ei niiku pikkustakaan nöyryyttä jätkäs enää.

Mulla on pari kaveria, jotka olivat lapsuudessaan huomattavan ylipainoisia. Nyt ovat laihtuneet ja jonkinverran lihaksiakin saaneet. Käyttäytyminen on käynyt hieman ylimieliseksi eikä heillä ole minkäänlaisia ongelmia nauraa muiden ulkonäölle. Kyllähän täälläkin puhutaan aina "kynäniskoista" vaikka jokainen siitä samasta tilanteesta lähtenyt ellei sitten ole ollut ylipainoinen.

Ulkonäön parantuminen kun tekee jokaisesta paremman ihmisen. :rolleyes:

Omalla kohdalla ainakin itsetunto/varmuus sai boostia dietin edetessä. Lihavana sitä aina oli vähän epävarmempi tai siltä ainakin tuntui. Mielessä oli että mitähän tuo minusta ajattelee kun katsoo tuolla tavalla. En kylläkään tunne itseäni henkisesti erilaiseksi kuin ennen, vaikka muutosta olikin 49 kiloa parhaimmillaan edellisen ja dietin jälkeisen minän kanssa. Painon nousu treenatessa on herättänyt kysymyksiä silloin tällöin, että onko tuo nyt sitten lihasta vai fläsää ja mistä sen tietää. Enää ei haluaisi ainakaan rasvaa kehittää... No, tietäähän sen tietysti, mutta painon nousu hieman ajatteluttaa silti.

Tuosta leppoisuudesta sitten tiedä, kiukkua pystyy kehittämään ihan mistä vaan. Laihduttaessa oli joitakin kiukunpurkauksia ihan tyhjästä ja niistäkös tuo Voima muisti sitten mainita :curs: :kippis1:
Dietin jälkeen kun ruokapuoli on ollut tasapainossa, niin eipä tuota kiukkuakaan ole niin paljon ollut... verensokerin heilahteluista nuo kai johtuvat.

Kai Nalo sanoi:
Sitä paitsi mullon isot luut.

Toi on muuten hassu juttu, eikä liity quotattuun tekstiin mitenkään. Arvatkaapa paljonko luiden massa vaikuttaa henkilön painoon? Maksimissaan 500g!!! Juu, ihan oikeasti. Joten seuraavan kerran kun joku tulee mussuttamaan että 'ku mulla on niin painavat luut' niin voitte nostaa seuraavan kyltin: :anssi:

maxmussel sanoi:
Toi on muuten hassu juttu, eikä liity quotattuun tekstiin mitenkään. Arvatkaapa paljonko luiden massa vaikuttaa henkilön painoon? Maksimissaan 500g!!! Juu, ihan oikeasti. Joten seuraavan kerran kun joku tulee mussuttamaan että 'ku mulla on niin painavat luut' niin voitte nostaa seuraavan kyltin: :anssi:

Sitä on yllättävän hyvä vakuuttamaan itselleen että eihän tässä mitenkään lihavia olla, se tulee oikein selkärangasta. Puolustusreaktio. Tähän on tullut syyllistyttyä itsekin... Jälkeenpäin näille omille "totuuksille" on sitten tullut naurettua, mutta aiemmin ne oli osana ns. virallista totuutta :nolo:

N.O.Kummonen sanoi:
Kyllähän täälläkin puhutaan aina "kynäniskoista" vaikka jokainen siitä samasta tilanteesta lähtenyt ellei sitten ole ollut ylipainoinen.
Joo totta, mut tääl sitä hetetään pikkusen leikillä ja ei se tääl oo yhtä paha kun päin naamaa meet sanoo. Ei mulla ainakaan oo pokkaa tai naamaa mennä sanoo jollekki ihmiselle sen ihroista ja rumuudesta, ku en mäkään aivan täidellinen oo. :jahas:

oi on muuten hassu juttu, eikä liity quotattuun tekstiin mitenkään. Arvatkaapa paljonko luiden massa vaikuttaa henkilön painoon? Maksimissaan 500g!!! Juu, ihan oikeasti. Joten seuraavan kerran kun joku tulee mussuttamaan että 'ku mulla on niin painavat luut' niin voitte nostaa seuraavan kyltin:

:offtopic: Eikös ihmisen luuston kokonaispainokin ole aika vaatimaton? Niin jostain luin ja muistikuva olisi, että normaalikokoisen miehen luusto painaisi alle 5 kiloa. Tosiaankin painavilla luilla on turha selittää monien kilojen eroa painossa.

edit:

Joo totta, mut tääl sitä hetetään pikkusen leikillä ja ei se tääl oo yhtä paha kun päin naamaa meet sanoo. Ei mulla ainakaan oo pokkaa tai naamaa mennä sanoo jollekki ihmiselle sen ihroista ja rumuudesta, ku en mäkään aivan täidellinen oo.

No sitten saakin muita arvostella, jos sen leikillään sanoo! :rolleyes:

Salikomediaa-viestiketju sen parhaiten todistaa kuinka pari vuotta salitreeniä muuttaa ihmistä. Sitäpaitsi ei noi munkaan kaverit ihmisille suoraan vittuile. Huumorintaju vaan on kehittynyt siten, että kun ennen lihavuudesta tai kynäniskaisuudesta ei löytynyt juuri naurunaiheita, niin nyt pieni leikin lasku onkin ihan ok ja läskit sekä kynikset ovat mitä parhainta viihdettä!

Hommahan on ihan selvä. Sokerihumalassa on kiva olla, ja kenelläpä ei kalorivajeessa (laihduttaessa?) olisi pinna hieman kireällä? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom