Lihavat! kakkoselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu
Tv:stä alkaa kakkoselta klo 21 lihavista ihmisistä. Haluan nähdä sen koska työkaverina 130 kilonen ihminen joka ei jaksa edes kävellä kuin lyhyitä matkoja ja pitää oikeutenaan istuskella koska on lihava. Omien sanojensa mukaan pitäisi laihtua muutama kilo!!!!! Oli vain puhetta kun minä laihdutan 10 kiloa!!!!!! :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
cemoto sanoi:
Tv:stä alkaa kakkoselta klo 21 lihavista ihmisistä. Haluan nähdä sen koska työkaverina 130 kilonen ihminen joka ei jaksa edes kävellä kuin lyhyitä matkoja ja pitää oikeutenaan istuskella koska on lihava. Omien sanojensa mukaan pitäisi laihtua muutama kilo!!!!! Oli vain puhetta kun minä laihdutan 10 kiloa!!!!!! :whip:

Kyllä tuo täytyy katsoa.
Taitaa olla turha odottaa oikein syvällistä/asiallistakaan keskustelua.
Lieneekö odotettavissa Painonvartijoiden mainosohjelma.

Tomi sanoi:
/me hakee Pepsi Maxia, popcornia ja terhakan harppuunan

Se terhakka harppuuna onkin ainoa terhakka, mitä tulet näkemään koko iltana...

Oli muuten aika hyvä kommentti "Olet laihtunut silmissä!"

Mies juontaja sanoi lihavuuden torjunnasta:

"nostetaan rasvaa sisältävien ruokien hintoja"
:lol2:

Ei uiddu mä en jaksa kattoo tollasta sontaa, missä lauotaan tollasia ehdotuksia ja lihavat osallistujat nyrpistelee neniään.

lollotilollo vaan joo.

Kyllähän tuo Tolonen onneksi otti puheeksi hiilarit, ja varsinki nopeet sellaset. Ja että jenkeissä ei rasvaton ruokavalio ole purrut, vaan ihmiset on lihonu entisestään...

kyllähän siellä hiilareistakin ja niiden vaikutuksesta lihomiseen taisi olla jotain puhetta äsken, ainakin jossain sivulauseen tapaisessa... :)

EDIT: en sitten ehtinytkään ensimmäisenä tosta kommentoimaan..

joo meni kyllä ihmeen pitkään ennen kun alkoi keskustelu hiilareista. Tuo netin puolella keskustelu oli kyllä turhaakin turhempi kun kävin katsomassa.

Kummastuttaa tuo asenne "mutku mun geenit tekee musta läskin, niinq" ja sitten sanotaan vielä lapsillekin että se on ihan normaalia olla läski. Ei kukaan kuitenkaan tyhjästä niitä läskimakkaroita vyötärölle keränne? Kyllähän toisille rasvaa kerääntyy toisille helpommin kuin toisille, ja toisilla on kovempi ruokahalu, mutta ei se silti ole tekosyy näyttää ryhävalaalta.

Onkohan mulla menny ohi tuosta ohjelmasta joku pätkä, mutta onko kukaan puhunut tuolla liikunnasta? Ja huvittavaa on, että nämä pyöreämmät yksilöt odottelevat jonkun ihmepillerin keksimistä, joka tuntuu olevan ainoa keino olla normaalipainoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom