Olen 20 vuotias tyttö. Olen harrastanut kuntosalilla käyntiä n.2vuotta.
Lihasmassaa on tullut, kroppa kiinteytynyt, mutta haluaisin radikaalimpia tuloksia etenki jalkoihin, olkapäihin sekä vatsalihaksiini!
Aina kun laihdun menetän ns. "ghetto bootyni"...eli massa lähtee ensimmäisenä jaloista.
Painan n.54-55kg ja olen 171.5cm pitkä
Syön päivässä näin:
Aamupala
ACKD™ Easy Diet -dieetti puurojauhe + raejuusto n.120g
Lounas:
kasviksia n.200-250g + tonnikalaa 140g/kanaa/lohta
päivällinen:
2x väh.hiilihydraattinen leipä + 2kananmunanvalkuaista ja 1 kokonainen muna+ paprikaa n.100g
iltapala:
1x real ruisleipä
2x aamupalajuusto 12%
paprikaa
Skyr-rahka ja 50g raejuustoa+pellavansiemeniä
60-70g pähkinöitä.
yleensä juon vielä lasin lämmintä (1%) maitoa ennen nukkumaan menoa. Syön n. 3-4 tunnin välein
Treenaan 1xviikossa jalkoja
vatsat n.3kertaa
2x treeni yläkropalle, olkapäät painopisteenä!
ja lisäksi 1-3 aerobista treeniä.
Voiko joku rakas auttaa minua kehittymään tässä upeassa harrastuksessa (toivottavasti joskus myös ammatissa!!)
Lihasmassaa on tullut, kroppa kiinteytynyt, mutta haluaisin radikaalimpia tuloksia etenki jalkoihin, olkapäihin sekä vatsalihaksiini!
Aina kun laihdun menetän ns. "ghetto bootyni"...eli massa lähtee ensimmäisenä jaloista.
Painan n.54-55kg ja olen 171.5cm pitkä
Syön päivässä näin:
Aamupala
ACKD™ Easy Diet -dieetti puurojauhe + raejuusto n.120g
Lounas:
kasviksia n.200-250g + tonnikalaa 140g/kanaa/lohta
päivällinen:
2x väh.hiilihydraattinen leipä + 2kananmunanvalkuaista ja 1 kokonainen muna+ paprikaa n.100g
iltapala:
1x real ruisleipä
2x aamupalajuusto 12%
paprikaa
Skyr-rahka ja 50g raejuustoa+pellavansiemeniä
60-70g pähkinöitä.
yleensä juon vielä lasin lämmintä (1%) maitoa ennen nukkumaan menoa. Syön n. 3-4 tunnin välein
Treenaan 1xviikossa jalkoja
vatsat n.3kertaa
2x treeni yläkropalle, olkapäät painopisteenä!
ja lisäksi 1-3 aerobista treeniä.
Voiko joku rakas auttaa minua kehittymään tässä upeassa harrastuksessa (toivottavasti joskus myös ammatissa!!)