Lihasten kasvusta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heippa!

Eli varsin kokemattomana ja tietämättömänä tyttösenä tulin aatoksiin, että saattaisin tältä sivustolta saada asiantuntevan vastauksen kysymykseeni, vaikken sinänsä mitään treenaakaan.

Mietin seuraavanlaista:

Kasvavatko lihakseni, jos n. kerran viikossa "sorrun" (ylämäki)spurttiin kävelylenkillä? Minulla on aiemmin ollut melko massiiviset (etu)reidet, ja olen kovan työn tuloksena saanut niitä hieman pienennettyä. Jos kuitenkin n. kerran viikossa kävelyspurttaan kesken reippaan (power)walkin, kasvattaakohan tuo lihasta? Tavoitteenani ei nimittäin nyt ole missään tapauksessa lihasten kasvatus, pikemminkin vahvistaminen. Syön suht normaalisti, mitä milloinkin tekee mieli.

Kiitokset jo etukäteen näkemyksistä ja vastauksista!

En usko että etureitesi mitenkään liian massiiviset olisivat. Ja ei se lenkki kauheana lihasta kasvata (?) kestävyyttä kylläkin :)

Okei, kiitos :)

Mainittakoon toki vielä, että en tällä hetkellä koostu melkein muusta kuin lihaksesta, kudoksesta ja ihosta... Ehkä pieni rasvaprosentin nosto toivossa. Lihakseni siis "näyttävät suuremmita kuin ovatkaan", ovat tässä n. kuukaudessa kutistuneet ihan mukavasti, mutta lyhyessä ajassa lähtenyt palannee myös ripeästi? Jotenkin minulla on kaiken suhteen tämä käsitys, saatan toki olla väärässäkin.

Muita, jotka uskovat, että spurttisortumiseni ei tilanteessani ollut lihaskasvun kannalta vaarallinen?

Kuulostaa hassulta pakkiksella vältellä lihaskasvua :rolleyes: Ja eipä varmasti lihasta kasvata jos kerran viikkoon spurtin otat.

Tähän voi jo melkeen vastata, että ei ole pelkoa lihasten kasvamisesta, jos kerran viikkoon ylämäkispurtteja vedät.

Sulla olisi erittäin kovan työn takana saada ne kasvamaan määrätietoisella treenaamisellakaan, saati sitten kerran viikossa-tyylisellä juoksentelulla. Treenin jälkeen näyttävät isommilta koska alueen verenkierto toimii kovan rasituksen jälkeen lepotilaa paremmin, puhutaan pumpista, ei siis lihaskasvusta.

Et ole muuten ainoa naispuolinen jolta tätä kuulen. Kaiken huippu taitaa olla tuttu tyttö, joka päivitti Facebookkiaan tyyliin "Oon nyt käyny 3 viikkoa joka päivä aamulenkillä ja pitää lopettaa ku reisiin on tullu kauheesti lihasta ja painoki noussu sen takia monta kiloa." :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom