Lihastasapaino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mavo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro, Eli kyselisin kokeneemmilta mielipiteitä seuraavasta.
Mulla oikea olkapää vaivannut kauan, ja nyt vihdoin oon päässy hyvälle fyssarille ja hän "Diagnosoi" minut heti.
Eli mulla ois lihastasapaino ihan persuksilleen, vaikeuksia jopa vetää lapaluut yhteen kunnolla, toisinsanoen edessä on jonkuverran pullaa vuosien punnertelusta ja takana vaa lapaluut paistaa.
Fysiatri neuvo mua hankkimaan kunnolla massaa selkään eli back to basicics toisinsanoen
Nyt olen tälläistä ohjelmaa salille toistaiseksi rustannut eli
2 kertaa viikossa kunnon treenit.

lämmittely 10min soutu
3x8mave
3x10 kyykky
3xmax leuka
3x8 T-kulmasoutu
punnerruksia 3xmax
penkkiä en laittanu ku kuulema menis vaa entist enemmä olat ja rinta kireiks.

Kiitos jo vastauksista etukäteen.
:worship:

Kunnollinen yläkropan venyttely luulis myös auttavan tuohon jumimiseen. Vaikka muutama tunti treenin jälkeen kunnolla.

Miks penkistä menee "entist enemmä olat ja rinta kireiks" mut punnerruksista ei??

3xmax punnerrukset kahdesti viikkoon tuskin kummemmin kasvattaa rintaa, sen verran paljon menee kestävyyspuolelle. Penkillä kasvaa huomattavasti tehokkaammin (ellei ihan nollasta aloita).

hyvälle tuntuu

kiitos vastauksista, tuo "selkä kasvuun" tredi tuntu kyllä osuvan nii nappiii. Kävin eilen testaileen ohjelmaa, ja ekaa kertaa treenaa vuosiin. Oli kyllä senverran tatsi hukassa että huhh, mutta kun tuota t-soutua kun veteli niin että aluks sai ne olat sinne taakse alas ja pakkaan nii kyllä aikamoista painetta sai tonne trapseihi aikaseks. Ja nyt tänään koko kehon lihasarkuus varmistaa asian. Tästä se lähtee, tähtäin horisonttiin ja menoks

Back
Ylös Bottom