Ilmeisesti se ny sitte ei oo kovin mahdollista että sais samaan aikaan läskiä pois ja lihasta lisää. Mut miten sitten pitäis syödä että lihasta tulis edes vähä lisää ja läskiä mahdollisimman vähän lisää, jos ollenkaan? Pitäiskö syödä vaan vähän enemmän kun kuluttaa vai suunnilleen saman verran? Ja jos haluun että paino tippuu mut lihakset ei katoa niin kovin suurta vajetta ei varmaan kannata pitää?
Oon 153cm pitkä ja painoa on noin 46kg. Käyn salilla 3-4 kertaa viikos (noin pari kuukautta vasta käyny, et ihan aloittelija oon) ja lisäksi pari kertaa viikos lenkillä. Tarkoituksena olis siis saada rasvakerrosta ohuemmaksi ja lihaksia lisää. Ilmeisesti tehokkain keino olis et ensi keräis lihaksia ja söis enemmän kun kuluttaa ja kävis ahkerasti salilla. Mut ku oon vaivalla saanu muutaman kilon painosta pois, niin en heti haluis sitä ainakaan rasvana takasi.
Eli siis mitä pitäis syödä ja kuinka paljo et pääsisin kohti tavoitettani?
Oon 153cm pitkä ja painoa on noin 46kg. Käyn salilla 3-4 kertaa viikos (noin pari kuukautta vasta käyny, et ihan aloittelija oon) ja lisäksi pari kertaa viikos lenkillä. Tarkoituksena olis siis saada rasvakerrosta ohuemmaksi ja lihaksia lisää. Ilmeisesti tehokkain keino olis et ensi keräis lihaksia ja söis enemmän kun kuluttaa ja kävis ahkerasti salilla. Mut ku oon vaivalla saanu muutaman kilon painosta pois, niin en heti haluis sitä ainakaan rasvana takasi.
Eli siis mitä pitäis syödä ja kuinka paljo et pääsisin kohti tavoitettani?