- Ikä
- 42
Jauhot vaan shakeriin ja reppuun ja sit treenin jälkeen lisää vesi ja eikun nauttimaan. Välillä voit toki vaihtelun vuoksi syödä proteiinipatukankin, vaikka useimmat ovat kyllä ravintoarvoiltaan kaukana parhaasta mahdollisesta, mutta eipä tuo ainakaan omaa kehitystäni ole hidastanut, pääasia, että proteiinia ja energiaa treenin jälkeen tulee jostakin lähteestä ja tämä toki on sitten vain oma mielipiteeni, ei sen kummempaa.Tuupero sanoi:Heips, joo tänään testasin, että söin protskumössön kera banaanin (pieni) 1.5 h ennen treenejä. Hieman "pöhö" fiilis tuli, mutta ehkä tämä tässä pikkuhiljaa alkaa mennä. No tässä pohdin vielä, miten te kuskaatte ton palautusjuoman treeneihin? Vai sekoitatteko siellä veteen, ja jauhot kulkee mukana ? Mä olen syönyt jotain protsku- tms. patukoita tähän asti.
Rasvaa haluaisin polttaa alakropasta, mutta en voisi sanoa, että olisin dieetillä. Nyt yritän syödä tasan kulutukseni mukaan ja lisätä salitreeneihin tehoa ja katsoa mitä tapahtuu. Testasin tuota leuanvetoa - yksi leuka onnistui :( Surkea tulos tiedän. Mutta kun ei jaksa niin ei jaksa :curs: Tossa olisikin haastetta saada noita menemään vaikkapa 5.
Leuanveto kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan selkätreeniin, parhaita selkäliikkeitä ellei jopa paras. Itsellä lähti leuanveto mukavasti kehittymään, kun yksinkertaisesti aloin niitä vetelemään säännöllisesti tuon avokin avustuksella(penkkiä apuna käyttäen voi myös tehdä). Ensiksi ei mennyt kuin muutama itse ja sen päälle avokki auttoi pari kolme ja siitä sitten lähti etenemään, kun vaan jaksaa säännöllisesti ja tosissaan vedellä. Tosi hyviä vinkkejä tuohon leuanvedon kehittämiseen löytyypi tuolta voimapuolen-ketjuista, suosittelen lukemista.