Lihasreeniä kotikonstein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolluu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs, olen 17v ja pituus&painosuhde on 182cm/75.4kg, eli siis normaalipainossa mennään. Kuitenkin tuota "vatsakumpua" löytyy, jota olen pois yrittänyt saada ja onhan se vähän lähtenytkin. Hankin tässä taannoin 20kg käsipainot (10kg per käsi, säädeltävät) ja kotona olen reenaillut vatsa- ja rintalihaksia, että punnerruksia. Tarkoitus onkin pyytää neuvoja erilaisiin vatsalihasliikkeisiin sekä kuinka voin käsipainoilla hoitaa yläkropan treenauksen (Rinnat, hauis, vatsat, kyljet.) Myös neuvoja kuinka saisin tuota "vatsakumpua" pienennettyä, kun tuntuu, että paino lähtee pois kaikkialta muualta kuin siitä, josta haluaisin. Tavoitteena olisi siis jonkinlaiset kiinteät vatsa- ja rintalihakset sekä sopivat kädet. Alakroppaa koitan pitää kunnossa juoksulenkeillä, johon tosin on tullut pieni tauko tässä parin viikon aikavälillä.
Lihasta löytyy jonkunverran, salilla käynyt vuoden ajan vaihtelevissa jaksoissa, mutta haluan siirtyä kotitreenaamiseen, jos mahdollista.

Näitä ketjuja löytyy varmasti, mutta ajattelin tehdä näillä "omilla" spekseillä uuden.

Vastauksia odotellen.

Rinta: penkkipunnerrus kp, vinopenkkipunnerrus kp
Ojentajat: Ojentajapunnerrus kp niskan takaa, käden ojennus taakse kp, dippi
Hauis: hauiskäännöt, hammer käännöt, leuat
olkapää: pystypunnerrus, vipunostot sivuille/eteen/taakse

Vatsat: istumaannousujen eri variaatiot/istumaannousut kiertäen, lankku, jalannostot, kyljet kp:lla

Back
Ylös Bottom