Mutta ei kai HST ole se ainoa absoluuttinen totuus näissä asioissa?
HST factbook on heti koraanin ja verokalenterin jälkeen ehdottomin totuus päällä maan!
Ei kun vakavasti; mulla on kova luottamus siihen, että progressiolla ja syklityksellä on mahdollista saada paljon hyvää aikaan ja välttyä paljolta harmilta. Tämä kai on myös aika lailla vallitseva käsitys potaajien keskuudessa, oli HST tai ei.
Hulkkia kun yleensä referoidaan, niin referoin sitten minäkin:
Enpä kommentoi Hulkin puolesta, mutta vaikea olisi uskoa, että hänellä olisi syynä liikkeiden vaihteluun kulumien pelko. Katsotaan, josko vihreä mies kommentoi itse.
Kyllä minä olen ihan selkeän käsityksen saannut, että vinopenkillä saadaan myös lihasta enemmän keskitettyä rintalihasten yläosaan.
Kohdelihakset on siis eri lihakset. Tasapenkissä kohde on Pectoralis Major, Sternal ja vinopenkissä Pectoralis Major, Clavicular. Kaikissa penkeissä apulihaksena on etuolkalihas, mutta sen suhteellinen osuus kasvaa kulman siirtyessä negatiivisesta positiiviseksi.
Yhden lihaksen muotoon ei kulmilla voi vaikuttaa, siitä kai lienee nykyään konsensus. Sääli, niillä jutuilla lienee myyty paljon bodauslehtiä.