Lihasmuisti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olddog
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Palaan palstoille muutaman vuoden tauon jälkeen. Kerron kokemukseni lihasmuistista. Aloitin treenaamisen seitsemän vuoden tauon jälkeen marraskuussa 2013. Treenasin loppuvuoden varovasti pari kertaa viikossa. Tammikuussa aloitin systemaattisen harjoittelun. Kehitys oli huimaa. Neljässä kuukaudessa painon lisäys +15 kg, käsivarsi n. +5 cm. Nyt on treeniä takana reilu puoli vuotta, olen lähes samoissa mitoissa kuin kesällä 2006. Nyt käsivarsi (hauis) 39 cm, paino 84 kg (pituus 181 cm). Lähtökohta oli otollinen, takana vuosia kestänyt raju ryyppääminen, aliravittuna painoin alle 65 kg. Nyt olen saanut terveen elämäntavan takaisin, täysraittius ja ilman röökiäkin jo yli puoli vuotta. Tuntuu hyvälle! PS. ole 57 v.

Hienoa!! Lihasmuisti on kyllä aika uskomaton juttu, itselläkin oli monen vuoden punttitauko nyt kun aloittelin uudestaan niin vuoden verran kehitys oli ihan älytöntä. JOko on porukka ruvennu horkkaajaksi epäilemään :D ?

Hienoa Olddog! Puntin nosto kyllä maistuu vanhukselle, vaikka lihas ei kasvakaan. Lihaksenikaan ei enään muista..Ja tsemppiä raittiuteen! Se on kuitenkin se luonnolinen elämäntapa, eikä mikään puute,

Toivottavasti aloittajalla treeni maistuu edelleenkin. :) Mulla on 10 vuotta aikaa siitä kun tosissani punttia kolistelin, sen jälkeen lyhyitä on/off kausia. Nyt olen taas kuukauden päivät paahtanut bodytreeniä, pistänyt sapuskat kuntoon jne... tätä ennen lähes vuosi ilman yhtään mitään treeniä (pl. koirankusetuslenkit), ja olut ja herkut on maistuneet... Mutta nyt kuukauden treenin jälkeen ulkomuoto on jo muuttunut täysin. Käsiin on tullut ympärysmittaa 4 cm ja rinnanympärykseen 10 cm. Vaikka pieni toki olen edelleen... Reidet kasvaneet 3 cm kumpikin, vaikka jalat on mulla aina olleet heikoimmin kasvava lihasryhmä (selkä ylivoimaisesti paras). Mukavahan tässä taas on treeniä puskea, kun tulosta tulee! Kauankohan tämä kehitys jatkuu? Pitänee kevennellä välillä, nyt on ollut niin kova into päällä että jokainen treeni on tehty kyllä 100 lasissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom