lihasmassan lisäämisestä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakko kirjoittaa teille tämä, vaikka miten tällanen 65 kilonen aloittelija nyt paljon tietoja jakelemaan, mutta..

Kesälomalla tuli treenattua n. 3 kk, naurakaa nyt.. liikkeet olivat: penkki, haukkari suoralla tangolla ja pystysoutu! :lol1: :lol1:
No, silloin en tiennyt mitään mistään, en edes proteiniin vaikutuksesta lihaskasvuun. Mutta nyt tiedän jo todella loistavasti tämän: treeni, syönti ja lepo. Ja noista kolmesta vaikka mitä ja ohjelmiakin pystyn väsäämään itselleni mallikkaasti.;) Ja ruokapuoli on paremmin kun hanskassa.

No, kesällä tein noita liikkeitä 3-4 kertaa viikossa. Penkkiä 5 sarjaa, haukkaria 3-5 sarjaa ja pystysoutua 3 sarjaa. Ja mitä jäi mieleen -> hauis ainakin kasvoi silmissä ja mitassa. :evil: Haukkari tyylin ollessa, ns. selän heilautus. :lol2: Ja muistelen muuten, että ei paljon pumppia kuulunut, tein jotain 6-8 toistoa.
Ja porukat ainakin sanoivat, että rintaan ja olkapäihin tuli myös tavaraa.

No, nyt treenattu kolmijakoisella 3 kuukautta ja mitä vielä, hauis ei ole käytännössä kasvanut, kun ehkä neljänneksen siitä mitä kesälomalla tuli. Eikä vissiin rinta, eikä olkapäätkään. Joten mitäs sanoisitte, jos tämä jatkä koittais aloittaa treenin, jota tehtäisiin 4 kertaa viikossa.
1. päivä rinta, hartiat, ojentajat, vatsat
2. päivä selkä, jalat, hauis

Tai sit, jos polveni estää jalkojen treenaamisen, niin sitten 3 kertaa viikossa läpi koko yläkroppa.

Jotenkin on perseessä tuntuma, että homma vois toimia, koska palautuminen tuntuu itellä olevan hyvä ja reco2:nenkin on nyt mukana. :confused:

Originally posted by Away
...Kesälomalla tuli treenattua n. 3 kk...
No, nyt treenattu kolmijakoisella 3 kuukautta ja mitä vielä...
1. päivä rinta, hartiat, ojentajat, vatsat
2. päivä selkä, jalat, hauis

Newbie gains on asia erikseen... Pidemmän päälle kehitys hidastuu :mad:
Jakosi näyttää vähän kummalta, eikö se peruslähestymistapa voisi olla helpompi ja otollisempi palautumisen ja kasvun kannalta. Eli omina päivinä esim:

Rinta, Ojentajat - Selkä Hauis - Jalat, tms... kts treenisivun yläosasta treeniohjelma thread...

Jannut...

Hei Jannut , toi zeizei on profilensa mukaan syntynyt -88

Eli siitä voimme vetää johtopäätöksemme.. Tuolla se on joka puolella äänestänyt aika kunnolla... Ahkera kaveri
:confused:

Mut kaveri aloittaa näköjään äänestämisensä paljon meitä aikaisemmin..kunhan vielä aloittais treenitkin...

"Mutta ei tieto tapa ja ei ämpäriin huku.. " vai mites se menikään...

Originally posted by Hulkki
Lähes kaikki palaute jota olen tuosta menetelmästä kuullut on ollut positiivista. Vaikka koko kroppa 3 kertaa viikossa saattaa kuulostaa radikaalilta niin kuulosti mulle ensi alkuun Heavy Dutykin. Ja sitä kokeilemalla sain 20 kiloa lisää lihasta. Mitä tästä opimme: kannattaa pitää avoin mieli treenimenetelmien kohdalla. Niitä löytyy laidasta laitaan eikä mikään yksi niistä ole juuri se paras. Kokeilemalla pystyy erottelemaan ne helmet sieltä.

Miksei kaikki immeiset voi olla näin objektiivisia.

:kippis1:

Re: Jannut...

Originally posted by jukjuk
Hei Jannut , toi zeizei on profilensa mukaan syntynyt -88

Eli siitä voimme vetää johtopäätöksemme.. Tuolla se on joka puolella äänestänyt aika kunnolla... Ahkera kaveri
:confused:

Mut kaveri aloittaa näköjään äänestämisensä paljon meitä aikaisemmin..kunhan vielä aloittais treenitkin...

"Mutta ei tieto tapa ja ei ämpäriin huku.. " vai mites se menikään...

Nii, mä tiedän, et oon kirjottanu tyhmii "ainakin" tänne. Mut pidä sä suuri jukjuk turpas kii mun treenaamisesta, ku et tiedä siitä mitään.

Turpa kii..

"Nii, mä tiedän, et oon kirjottanu tyhmii "ainakin" tänne. Mut pidä sä suuri jukjuk turpas kii mun treenaamisesta, ku et tiedä siitä mitään."

Ei tosta nyt hernettä pidä vetää nenään... ainakaan noin syvälle..
Enkä mistään suuruudestani tiedä.. Tuskin kuitenkaan minkään 40kiloisen Mikki-Hiiren takia täällä pelkäisin suutani avata...:hmmm:

Hyvähän se on et on asioista kiinnostunut.. mut kannattais ehkä lueskella kirjallisuutta vähän ennenkuin esittää tietävänsä..

Mutta vapaa maa ja vapaus omaan mielipiteensä..

Tsemppiä sulle Treeniin

Re: Turpa kii..

Originally posted by jukjuk
"Nii, mä tiedän, et oon kirjottanu tyhmii "ainakin" tänne. Mut pidä sä suuri jukjuk turpas kii mun treenaamisesta, ku et tiedä siitä mitään."

Ei tosta nyt hernettä pidä vetää nenään... ainakaan noin syvälle..
Enkä mistään suuruudestani tiedä.. Tuskin kuitenkaan minkään 40kiloisen Mikki-Hiiren takia täällä pelkäisin suutani avata...:hmmm:

Hyvähän se on et on asioista kiinnostunut.. mut kannattais ehkä lueskella kirjallisuutta vähän ennenkuin esittää tietävänsä..

Mutta vapaa maa ja vapaus omaan mielipiteensä..

Tsemppiä sulle Treeniin

No joo.... toi mun "pidä turpas kii" oli taas ihan turhaa:( Mut ihan vaan semmosta, et oon kyllä lukenu "aika paljon" tältä palstalta, esim. paljon treenistä, ohjelmista, lisäravinteista, ruuasta ja vähän kaikesta. Sit oon lukenu varmaan sata kertaa läpi viiikingin voimaoppaan:hmmm: eli en mä nyt ihan ilman tietoo niitä esitä:) paitsi, että tässä threadissa tuli kyl aika huonoo juttuu ku en ollu lukenu kunnolla sitä HST juttua. Ja tietysti oma kokemus on myöskin tärkeätä! sitä paitsi, kylhän mä painan jopa 73 kg täl hetkel:hmmm: Eli oon jo Hessu-Hopo:cool: Eli, hyviä treenejä vaan sullekkin:kippis1:

Edit: ja tietysti oon nähny Ronnien The Unbelievablen, Blood and gutsin ja Arskan Pumping iron (tää oli taas ihan turha kommentti:D)

Sähän painat 15 kg enemmän kun mä ton ikäisenä... Ei muuta kuin hanaa koneeseen! :kippis1:

Away: mä treenaan just: 1. rinta, olkapäät, ojentajat. 2. selkä, jalat, hauis

Ja neljä kertaa viikossa. Mulla toi toimii tosi hyvin ja ei oo mitään ongelmii palautuksen kanssa. Mä en saa mitään tuntumaa jos treenaa lihaksen kerran viikossa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom