Lihasmassaa takaisin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazzie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lihasmassan palaaminen. Olen ollut 2v treenaamatta lähes invalidisoituneena ilman minkään näköistä liikuntaa, siis hädin tuskin 200m pidempiä kävelyjä. Onko kenelläkään edes vahvaa mututuntumaa kuinka nopeasti kovalla treenillä ja +500 kaloreilla tulisi tuommoinen ajan myötä menetetty noin 5kg lihasmassa takaisin?

viis treeniä jos takana MR.O massat tai edes sm- raskaan tasolta.

Jos aiemmin massat tyyliin Marko Savolainen,niin kuukaudessa-kahdessa palautuu 20-30 kiloa kun kaikki palikat on kohdallaan.

Jos pystyt treenaan täysipainoisesti, niin kyllä voimat ja lihakset tulee hyvin nopeasti takaisin. Ihan parin treenin jälkeen alat nähdä jo muutoksia kun lihasten paineisuus nousee. Mulla oli taannoin useita vuosia taukoa ja kuukaudessa olin jo täysin erinäköinen ja voimat nousseet useita kymmeniä kiloja. Niiden ihan viimeisten lihasten ja voimien takaisin saamiseen meni kyllä hieman kauemmin aikaa.

hieman päivitystä jos ketään kiinnostaa. elikkäs 29.8~22.9 välillä tapahtuneet merkittävät muutokset olivat (INBODY 720 laitteen mukaan) +1,6kg lihasmassaa ja +0,1kg rasvaa. ulkonäössä kyllä tapahtunut muutosta selvästi että jotain on varmastikkin tapahtunut vaikkei mittaus täysin paikkaansa pitäisikään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom