Lihaskipua rinnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Optimus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve,
voisiko jollain olla ohjeistusta/ kokemuksia koskien lihaskipua joka ilmenee rintalihaksen alaosassa, miltei kylejessä noin 10cm kainalosta alaspäin? kipu iski ensimmäisen kerran noin viikko sitten joten pidin viime viikon taukoa. Tänään olin salilla tekemässä hauiksia ja vatsoja ja kipu ilmeni uudestaan. En ole treenannut maksimia joten liian raskasta treeniä ei ole luullakseni tullut. Mikä avuksi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
JustinCre sanoi:
Oliskohan ihan tervettä lihaskipua kovasta harjoittelusta johtuen?

Empä usko sillä oon käynny jo salilla 4Xviikossa jo lähes 5 kuukautta, joten lihakset ei enään kipeydy samoin kuin ennen.. ei tunnu terveeltä kivulta

En tiedä onko samasta asiasta kyse, mutta minulla tuli rintakipua ja lääkärissä sitten selvisi, että rintalihas oli kiristynyt. Kipu tuntuikin kun lekuri paineli lihasta. Lääkkeeksi sain sirdaludia, joka auttoi tuohon pulmaan.

Kiitos mielpiteistänne/ohjeista. taidan kokeilla selän venyttelyä vielä ennen huomista jos ei auta niin lääkärin puoleen.

Kyllä voin venytellä rintaa ja olen niin tehnytkin mutta yläselän venyttely ainakin lievitti kipua hyvin joten voisin kuvitella sen johtuvan puutteellisesta yläselän venyttelystä. Ja penkiltä en ikinä pompauta koska tosimiehet ei niin mielestäni tee ja siinä menee vaan rintäkehä rikki vielä jokupäivä. Penkki maksimikin on vain vaivaiset 80kg kun taas esim. hauikset tulee Z-tangolla seisten pumpattua 37.5 kilolla x12 kroppa suorana. :david:

Zone-sarja -42%
Lekurilla tuli käytyä ja selvisi että vasemman puolen yläselän lihakset oli aivan jumissa. roima venytely ja felden vei vaivan pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom