Lihaskasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vemar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by zeoy
...Mutta sen sijaan 15-18 vuotias nuori jolla on murrosikä kiihkeimmillään ja mieshormonipitoisuudet veressä huipussaan pystyy kyllä kasvattamaan lihaksia nopeammin kuin myohemmässä elämässään...

Mieshormonipitoisuus on kuitenkin huipussaan vasta 20 - 30 ikävuosien välillä.
Lähde: ihmisen fysiologia ja anatomia

Mun mielestä jotenki tuntuu siltä, että murrosiässä lihakset kasvas helpommin, kun eikö ne just sillon kasva muutenkin ja sit jos siihen kova treeni vielä lisäksi niin pitäs tulosta tulla. Vai liekkö asia näin...?

oot suht tukevarakenteinen pituus ja painomittoihin nähen. jos se kaikki on lihasta ni oot aika kunnossa. mun hauis kasvo parissa kuukaudessa vain 0.5cm joten aikaa lihasten kasvuun menee. mieti jos kasvaisit helvetisti kuukaudessa tulisi varmaan käytännön haittoja. maltti on valttia:)

Eiköhän aika moni meistä paukapäistä olisi valmis ottamaan vaikka 20 kiloa puhdasta pihviä nahan alle kuukaudessa, "käytännön haitoista" huolimatta:kippis1:

Viittiskö joku tehdä jonkun sellasen ohjelman mikä kasvattaa lihasmassaa ei niinkään voimia. Kun salilla missä käyn on vain peruslaitteet eli:
ylä-, alatalja, kyykkyteline,penkki,vinopenkki, vatsalihas juttu, leuanvetotanko, jalkaprässi, reiden ojennus laite, mutkatanko ja käsipainoja.

Originally posted by Tino99
Viittiskö joku tehdä jonkun sellasen ohjelman mikä kasvattaa lihasmassaa ei niinkään voimia. Kun salilla missä käyn on vain peruslaitteet eli:
ylä-, alatalja, kyykkyteline,penkki,vinopenkki, vatsalihas juttu, leuanvetotanko, jalkaprässi, reiden ojennus laite, mutkatanko ja käsipainoja.

Anteeks mitä.. :lol2:
Mitäs vikaa siinä on jos voimaakin tulee lihaksien ohella?

Tämähän on mun kohdalla,
mutta mitä enemmän olen siirtynyt treenaamaan voimaa sitä enemmän olen ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Silloin pentuna treenasin väkisin kaseja ja olin tukossa, mikä haittasi kaikkea... Yksilöllistähän se on.

Viittiskö joku kertoo kuinka monta sarjaa/liikettä pitäis tehdä lihakselle kun tekee sellasia 8-12 toiston sarjoja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa tsiigata toi F.A.Q-osio. Ja legendaksi muodostuneella "söörtsillä" (search-toiminto) ohjelmathreadeja.

Niin ja mun ranne on 17cm(kylmänä:D :worship: ) [/B][/QUOTE]

Ja mitattu mistä kohtaa..? läheltä kyynärvartta?

Originally posted by Felzer
Niin ja mun ranne on 17cm(kylmänä:D :worship: )

Ja mitattu mistä kohtaa..? läheltä kyynärvartta? [/B][/QUOTE]

Taitaa olla mun heiniä vastata, toi oli varmaan mun tekstistä.

Siitä missä kelloa pidetään, ja ihan vertailun vuoksi
toi kyynärvarsi on 30cm paksuimmasta kohdasta

Kun alotin treenamaan niin painoo tuli noin 15+ kg ja käsiin noin 10cm vajaa vuodessa, että alussa kehittyy nopeasti mutta sitten alkaa hidastumaan paljon lihasten kasvu.

Tekis mieli vastata mukahumoristisesti tähän dinosaurus-threadiin että ennen kasvo lihakset, nykyään vaan maha, mutta tulee itelle liian paha mieli sanoa se ääneen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom