Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sakkeus
Kokeilepa mitata olkavarsi kunnon käsitreenin jälkeen pumpissa ja aamulla herättyäsi.
Originally posted by Lexington
Ai se missä oli keskiraskaan sarjan bodari Vatanen ja tämä typykkä....ja Mesko of course
Originally posted by vitvall
noin nuorena sanoisin että vuoden treenin jälkeen alkaa lihakset hieman näkymään. siitä vielä toinen vuosi niin kehtaa jo mennä rannalle ;)
"treeniä takana 1vuosi kunnolla", en sanoisi että treeni on 'kunnollista' jos käyt vain 2-3 kertaa salilla viikossa.
myös treeniohjelmasi vaikuttaa huonolta. itse en ainakaan pysty kuvittelemaan tekeväni selkä- ja jalka-treeniä samana päivänä (maastaveto + kyykky = :urjo: ). entä missä on olkapää treeni? nyt hankit 4 tai 3 jakoisen ohjelman ja rupeat treenaamaan _KUNNOLLA_ vähintään 3kertaa viikossa.
muista myös ettei vatsalihasten näkyvyys ole miehen mitta. parempi isot lihakset ja vähän läskiä vatsassa kuin anorektinen kynäniska jonka sixpäk (ja kylkiluut) näkyy upeasti!
Originally posted by tappara
Ai sinullako nyt onkin hallussasi tämä miehen mitan korkein totuus? Kiva tietää...
Mä oon tehny sellasen huomion tässä 13-14 vuoden puntinnoston aikana, että monet reenaavat ja syövät suht hyvin mutta peräänantamaton säännöllisyys reenistä puuttuu. Tulee välipäiviä ja taas välipäiviä jne...Originally posted by Jasoni
Tahtoo yllättävän monella olla se tilanne, että salilta löytyy aina joku tyyppi tai useampikin, jotka kehittyvät huomattavasti itseä nopeammin ja sitten mietitään, että mitä minä teen väärin, kun ei patti kasva. Todennäköisesti tilanne kuitenkin on se, että mitään ei varsinaisesti tehdä väärin, geenien jakotilaisuudessa on vaan saanut hanttikortit.
Kyllä minäkin tuskailin aikanaan montakin kertaa, kun minä huippu motivoituneena, treeniin ja ravintoon kohtuudella perehtyneenä junnasin hyvin hitaasti eteenpäin, kun vastaavasti mistään mitään tietämätön treenikaveri saattoi pitää välissä treenitaukoa kaksikin vuotta ja oli taas parissa kuukaudessa minua edellä.
Olen jo aikaa sitten hyväksynyt, että näillä Matti-Esko Hytösen geeneilläni ei tulla Arnoldin näköiseksi, vaikka tekis mitä.
Originally posted by HCG-1
Mä oon tehny sellasen huomion tässä 13-14 vuoden puntinnoston aikana, että monet reenaavat ja syövät suht hyvin mutta peräänantamaton säännöllisyys reenistä puuttuu. Tulee välipäiviä ja taas välipäiviä jne...
Ja yllättävän moni sanoo että "normaali" elämä ei saa liikaa kärsiä, toi on ihan perseestä, jos tosissaan haluaa tuloksia niin tuo "normaali" elämä pitäisi olla juuri puntinveivaamista ja täysillä siihen keskittymistä! Kaikki muu on ylimääräistä pakkoa mistä on helppo karsia. Paljosta pitää luopua jos haluaa lihakset.
Originally posted by Jasoni
Tahtoo yllättävän monella olla se tilanne, että salilta löytyy aina joku tyyppi tai useampikin, jotka kehittyvät huomattavasti itseä nopeammin ja sitten mietitään, että mitä minä teen väärin, kun ei patti kasva. Todennäköisesti tilanne kuitenkin on se, että mitään ei varsinaisesti tehdä väärin, geenien jakotilaisuudessa on vaan saanut hanttikortit.
Olen jo aikaa sitten hyväksynyt, että näillä Matti-Esko Hytösen geeneilläni ei tulla Arnoldin näköiseksi, vaikka tekis mitä.
Originally posted by Dopey
Kaikki on suhteellista. Mäkin funtsin noin kauan aikaa, mutta pikkuhiljaa sitä on pystynyt hilaamaan tuloksia ylös kun on vaan jaksanut etsiä sitä tietä, joka vie natikkanakin eteenpäin.
Ulkonäköpuolella pärjää yllättävän hyvin kun laittaa ruokavalion kondikseen, pienetkin lihat näyttää hyviltä kun ei ole rasvaa päällä. "Luontaisesti läskillä tikulla" se vaan vaatii aika tiukkaa otetta syömisiin ja sopivan määrän aerobista, mutta on tehtävissä. 15 vuotta oon nostellut, mutten vielä 5 vuotta sittenkään olisi uskonut, että nostelen tällaisia rautoja ja että peiliin on näin kiva katsoa.
Tavoitteet kannattaa sovittaa potentiaaliin. Kehonrakennuslavat multa jäi väliin, mutta voimanostokisat ja maraton pitää kyllä käydä tän eliniän aikana kokemassa.
Originally posted by vezku
Tuntuu että mullakin toi kehitys on aika hitaanpuoleista. Mun mielestä se menee niin että mitä hitaammin se tulee niin sitä hitaammin se lähtee myös pois. Eli hitaasti kehittyvillä myös lihat katoaa hitaammin, mikäli pitelee taukoja treenaamisessa.
Kai täälläkin on kehitystä tapahtunut kun mutsi oli sitä mieltä että pitää jo lopettaa treenaaminen. Vaikkakin pidän itseäni vielä kynäniskana:evil:
Originally posted by Tino99
Muistaisin muuten lukeneeni että nuorella(14-16-vuotiailla) kasvaa lihakset hitaammin kuin esim 20 vuotiailla. Onko totta?