Lihas revähdyksistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iratok
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jonkun viisaamman neuvoja kaipaisin, mulla on treeni vuosia noin 10 vuotta takana ja paljon muutakin urheilu taustaa, viimeisen vuoden aikana olen törmännyt useisiin eri asteisiin lihas revähdyksiin, revähdys alttiutta ja lihaksen repeämisen tunne tulee jo hyvin pienillä painoilla, vaikka muuten kyseinen rauta tuntuisi hyvinkin kevyeltä???

Originally posted by iratok
Jonkun viisaamman neuvoja kaipaisin, mulla on treeni vuosia noin 10 vuotta takana ja paljon muutakin urheilu taustaa, viimeisen vuoden aikana olen törmännyt useisiin eri asteisiin lihas revähdyksiin, revähdys alttiutta ja lihaksen repeämisen tunne tulee jo hyvin pienillä painoilla, vaikka muuten kyseinen rauta tuntuisi hyvinkin kevyeltä???

Vanhuus ei tule yksin.

Minulla ei ehkä ole kokemusta noin pahasta, mutta kyllä sen joka tapauksessa huomaa. Teini-iästä lähtien lihasten luonnollinen notkeus ja venyvyys ja ainavalmius vähenee koko ajan. Venyttely on minulla poistanut sitä "repeämisen tunnetta".

Outoa on se että esim. penkkipunnerruksessa kun menen paino määriin joissa saan alle 8 toistoa niin ensimmäisissä toistoissa tosiaan on sellainen tunne että lihas repeää...
Onko mahdollista että minulla on joidenkin hivenaineiden puutetta? nestehukkaa? tai jotain muuta ongelmaa,mitä olisi mahdollisuus korjata?

viimeisen vuoden aikana olen törmännyt useisiin eri asteisiin lihas revähdyksiin, revähdys alttiutta ja lihaksen repeämisen tunne tulee jo hyvin pienillä painoilla, vaikka muuten kyseinen rauta tuntuisi hyvinkin kevyeltä???

Älä ainakaan venyttele, se tuhoaa lihasmassan, nopeuden ja voiman. :evil:

Outoa on se että esim. penkkipunnerruksessa kun menen paino määriin joissa saan alle 8 toistoa niin ensimmäisissä toistoissa tosiaan on sellainen tunne että lihas repeää...
Onko mahdollista että minulla on joidenkin hivenaineiden puutetta? nestehukkaa? tai jotain muuta ongelmaa,mitä olisi mahdollisuus korjata?

Kuulostaa vähän siltä että tosiaan tarviit enemmän lämmittelyä ja venyttelyä. Jos tuntuu et ei tuota nestettä tuu hirveesti juotua ni juo ihmeessä enemmän, saattaa auttaa. Kokeilemalla se selviää :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom