nyt tarvisi pikku vinkkejä... olen harrastanut kehonrakennusta/kuntosalia kunnon ravinnolla noin 8 vuotta (vähän määrittelyjuttu, mutta esim. kalorit on laskettu tolta ajalta), puolihuolimattomasti ennen tätä 17 vuotta ja tehnyt useita onnistuneita massa ja diettikausia. viime kesänä tuli kuitenkin hankittua jostain ihme syystä rasvaa enemmän kun lihasta (en muuttanut mitään edellisiin kesiin nähden, jolloin on aina tullut lihasta enemmän kuin rasvaa). no, ei muuta kuin diettaamaan , mutta rasvaprosenttimittari (impedanssi) ja vyötärön ympärys näyttävät että rasva ei lähde, paino tippuu lihaksista.
syön proteiinia paljon, en ole älyttömällä kalorivajauksella (-400/pvä), nostan painoja, kiinnitän hiilareihin huomiota (vähemmän ja matalampi GI).
mistä johtuu, mitä voisi tehdä? en itse keksi muuta kuin että kun ikää on 37v. niin on tullut "vaihdevuodet" tai jotain tai sitten kun keväällä kokeilin pitkästä aikaa kreatiinia, niin jotenkin sen vaikutus poistuu...mutta ei minulla koskaan ole ollut näin huono rasvaprosentti.
syön proteiinia paljon, en ole älyttömällä kalorivajauksella (-400/pvä), nostan painoja, kiinnitän hiilareihin huomiota (vähemmän ja matalampi GI).
mistä johtuu, mitä voisi tehdä? en itse keksi muuta kuin että kun ikää on 37v. niin on tullut "vaihdevuodet" tai jotain tai sitten kun keväällä kokeilin pitkästä aikaa kreatiinia, niin jotenkin sen vaikutus poistuu...mutta ei minulla koskaan ole ollut näin huono rasvaprosentti.