Lihaksikkaimmat yleisurheilijat

batman_ent-lead__200x354.jpg

Daniel Batman

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee ohi aiheen, mutta Deutsche wellellä kysyttiin entisen Itä-saksan mm-naiselta Heike Drechsleriltä, että miten USA:n ylivoima olisi tavoitettavissa. Vastauksena lyhyesti, että "meidän" tulisi ottaa heidän systeeminsä käyttöön ;)

e0062e0537c7543eb30a9c6271807497.jpg

edit, pakollinen kuva

Ohi aiheen, mutta tolla Batmanilla on Batman-tatuointi olkapäässä. Itse katselin samaa kisoissa että aika patukkamallinen kaveri on kyseessä.

Pakkohan se on lisätä, että Linford Christie oli aika köntti äijä aikoinaan. Vaikka narahtihan sekin jostain "lisävitamiineista".

Kuvakulma näyttää suosivan jalkoja:
christie.jpg

Linfordin kellien liikehdintä juoksun aikana oli muistaakseni aika näyttävää. Hale&Pace teki siitä sketsinkin.

Eka pari isoa....

1 2
3

...ja sit vähän lihaksia....

4
5

...ja kaikki tais olla naisia...?

Edit.....tuntemattomasta syystä kuvat eivät näkyneetkään ja joutui laittaa linkit...

GynoTissi sanoi:
Ohi aiheen, mutta tolla Batmanilla on Batman-tatuointi olkapäässä. Itse katselin samaa kisoissa että aika patukkamallinen kaveri on kyseessä.

Pikkasen tuli naureskeltua tolle Batmanille kisojen aikana :) Vois vaihtaa etunimensä Danielista Robiniin.

Romanialaisella kuulantyöntäjällä George Gusetilla (tai jotain sinne päin) oli massiivisin hartia-/ epäkäsosasto jonka olen yhdelläkään yleisurheilijalla nähnyt. Mies karsiutui finaalista Hesassa. Googlella ei löytynyt yhtäkään kuvaa miehestä (ei sinänsä yllättävää kun en ole ollenkaan varma, että miten sen nimi kirjotetaan.. :P)

Keihään voittajalla Värnikillä oli suht riski kunto mun mielestä eikä ollu laardia nahan ja luiden välissä.

Joskus muinaisella 80 luvulla ollu joku kohtuu miehekäs Neuvosto-nainen (?) joka juossu 400/800 metriä. En nyt osaa hakee kuvia kun en tiedä nimee vaikka siitä joskus kuvia tullu nähtyäkin. Vähän samaa osastoo kuin Mutola.

tokkopaisto sanoi:
Joskus muinaisella 80 luvulla ollu joku kohtuu miehekäs Neuvosto-nainen (?) joka juossu 400/800 metriä. En nyt osaa hakee kuvia kun en tiedä nimee vaikka siitä joskus kuvia tullu nähtyäkin. Vähän samaa osastoo kuin Mutola.
198312_thumb.jpg

this one? Jarmila Kratochvílová ,Tsekkoslovakia(?)

Alec sanoi:
198312_thumb.jpg

this one? Jarmila Kratochvílová ,Tsekkoslovakia(?)

YES!!! We have a winner!

Hänpä juuri, tais olla aika menijä aikanaan. Syvennynkin tässä hetkeksi verkosta kaivettaviin tilastoihin.

eedit: näkyy olleen sellaisia aikoja että olis ihan vertailukelpoisia nykäänkin - mm. 800 m. aikaan 1:53.28 :eek: .

tokkopaisto sanoi:
eedit: näkyy olleen sellaisia aikoja että olis ihan vertailukelpoisia nykäänkin - mm. 800 m. aikaan 1:53.28 :eek: .

Ei Kratochvílován ajat vissiin ois nykyään mitään vertailukelpoisia vaan täysin lyömättömiä.. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom