Olen 20-vuotias nuori nainen metsästämässä lihaksia pieneen kroppaani. Aloin käymään kuntosalilla n. vuosi sitten ja tuloksia on tullut pintaan. Nykyään käyn salilla 3-4 kertaa viikossa, yksi salitreeni kestää tunnista puoleentoista, miten sen aika sallii. Haluaisin tehostaa salilla käyntiä ja saada tuloksia enemmän. Puolen vuoden sisällä olen alkanut nostamaan painojen, sekä toistojen määrää, mutta haluaisin hyvän ruokavalion, jolla voisin "kiihdyttää" tuloksia. Olen 152 cm pitkä ja painan 43 kg. Aamulla juon kahvia ja syön joko jogurttia tai jonkin hedelmän. Ennen varsinaista lämmintä ruokaa saatan ottaa toisen hedelmän ja syön päivän lämpimän aterian about klo 12:00. Välipala on myös useasti hedelmä kolmen paikkeilla. Salipäivinä syön jälkeen illalla jälleen jogurttia tai hyvin harvoin leipää, yleensä en syö mitään ilta seitsemän jälkeen. Karkin ynnä muiden herkkujen mässäämisen olen lähes kokonaan jättänyt pois, jos jotain naposteltavaa vaikkapa leffan yhteydessä tekee mieli otan porkkanaa tai kurkkua. Roskaruokaa syön maksimissaan kerran kuussa ja ulkona lounasteassa salaatti on aika yleinen. En ole movin nirso ihminen, syön lähes mitä vain ja en omista mitään erityisruokavaliota. Millainen ruokavalio olisi siis hyvä, varsinkin salipäiville?