Joo, olen uusi käyttäjä täällä Pakkotoisto.com:issa. Olen jo ennen rekisteröitymistäni lukenut täältä hyviä neuvoja ja vinkkejä treenaukseeni. Harjoitan tällä hetkellä ihan hauista ja ojentajia. Yleensä kun käyn salilla, niin vedän penkkiä ja vinopenkkiä. Myös käsipainoilla teen hauisliikettä joskus. Mutta, kysymykseni kuuluu:
Kun lihakset treenin jälkeen ovat kipeät, niin voiko seuraavana päivänä mennä salille, vai pitääkö levätä? Meinaan, mulla on aina treenin jälkeen todella kipeät lihakset. Olen harjoitellut salitreeniä nyt viikon ajan. Yleensä vinopenkissä käytän tankoa jossa on painoina 5kg molemmissa päissä. Käsipainoilla käytän 4kg painoja, tai 6kg painoja. Sarjoista en vielä tiedä mitään, niin niissäkin saa minua neuvoa. Mutta siis voiko seuraavana päivänä mennä salille, ja mitä tehdä kun on lihakset kipeänä?
Ja JOS nämä auttavat mitenkään asiassa:
Pituus: 174cm
Paino: 65kg
Ikä: 14 (Heinäkuussa täytän 15.)
Penkki max: 50kg
Penkkiä olen siis treenannut yleensä nostamalla kolmekertaa 30kg. ja tekemällä tätä pari kolme sarjaa.
Olisin iloinen jos vastaisitte kysymykseen.
Kun lihakset treenin jälkeen ovat kipeät, niin voiko seuraavana päivänä mennä salille, vai pitääkö levätä? Meinaan, mulla on aina treenin jälkeen todella kipeät lihakset. Olen harjoitellut salitreeniä nyt viikon ajan. Yleensä vinopenkissä käytän tankoa jossa on painoina 5kg molemmissa päissä. Käsipainoilla käytän 4kg painoja, tai 6kg painoja. Sarjoista en vielä tiedä mitään, niin niissäkin saa minua neuvoa. Mutta siis voiko seuraavana päivänä mennä salille, ja mitä tehdä kun on lihakset kipeänä?
Ja JOS nämä auttavat mitenkään asiassa:
Pituus: 174cm
Paino: 65kg
Ikä: 14 (Heinäkuussa täytän 15.)
Penkki max: 50kg
Penkkiä olen siis treenannut yleensä nostamalla kolmekertaa 30kg. ja tekemällä tätä pari kolme sarjaa.
Olisin iloinen jos vastaisitte kysymykseen.