Miten saan kiinteytettyy mun lihakset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Mutta väännetään vielä rautalangasta. Kiinteytyminen on yhtä kuin laihtuminen, jolloin ne lihakset näyttää kiinteämmiltä, koska ei ole löllöä päällä.kaNi- sanoi:eiköhän näitäki threadeja oo jo ihan tarpeeks. LIHAKSET EI "KIINTEYDY"
Powerhousu sanoi:Jep. Mutta väännetään vielä rautalangasta. Kiinteytyminen on yhtä kuin laihtuminen, jolloin ne lihakset näyttää kiinteämmiltä, koska ei ole löllöä päällä.
kaNi- sanoi:Tai lihaksen kasvattaminen ilman , että rasvaprosentti muuttuu
:D Näin on, tuli jokin aika sitten jotain keskustelua kaverini kanssa (joka ehkä kaipaisi hieman opastusta saliasioissa, tekee mm. yli 2h treenejä pelkille hauiksille ja olkapäille tms. ja jalkatreeninä toimii "kyykky 5x10" tjsp. , mutta jokatapauksessa: ) että minkä pituisia sarjoja tulisi käyttää voimaan & massaan. Olin ihan että kun kaverini tokaisi että "nii, bodarithan käyttää pitkiä 15-20 toiston sarjoja että saa poltettua rasvan lihasten päältä pois ja niin ne kiinteämmiksi". :jahas: Kaikkee sitä voi "tietääkkin". Mutta eihän sitä voi tietää jos ei ole ottanut asoista selvää...littledragon67 sanoi:Tuo lihasten kiinteytys on kyllä uskomattoman sitkeä myytti joka elää yhdessä paikallisen rasvanpolttamisen kanssa. Tänään minulle kävi salilla eräs kaveri sauhuamassa, että "tekemällä pitkää sarjaa taivutuksia sivulle käsipainolla saa love handelsit sulamaan pois lantiolta". :jahas:
littledragon67 sanoi:Tuo lihasten kiinteytys on kyllä uskomattoman sitkeä myytti joka elää yhdessä paikallisen rasvanpolttamisen kanssa. Tänään minulle kävi salilla eräs kaveri sauhuamassa, että "tekemällä pitkää sarjaa taivutuksia sivulle käsipainolla saa love handelsit sulamaan pois lantiolta". :jahas:
huumor sanoi:ei se tekniikkakaan välttämättä ala hajoamaan, mutta pitkät sarjat vetää paikat todella helposti tukkoon ja sitten kellään ei ole kivaa :(