lihakset kiinteämmiksi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
RRKalle sanoi:
Jarto:Teet sellasilla toistoilla mitkä antaa eniten lihasmassaa. Lisää lihaa+vähemmän rasvaa=kiinteys.

Eli yleisluontoisesti 6-15 on toistoalue. Jaloille hiukan pidempiä sarjoja (10-15) tuntuu olevan keskimäärin toimivampi, ja joissain liikkeissä esim. maastavedossa ja rinnallevedossa se 6 toistoa alkaa olemaan yläraja. Muille lihaksille 6-10 toistoa.

Samaa mieltä olen, massaa pysyy parhaiten sillä millä se on tullutkin. Joskus pidemmällä dieetillä voi jaksamisen kanssa ongelmia, mutta siihen auttaa kun pidentää palautustaukoja vaikkapa 30 sekunnilla, hirveästi löysemmin en itse ottaisi jos keho vaan antaa myöden vetää kovaa. Se kova treeni kun on aikalailla avainsana lihojen pitämiseen.

littledragon67 sanoi:
Tuo lihasten kiinteytys on kyllä uskomattoman sitkeä myytti joka elää yhdessä paikallisen rasvanpolttamisen kanssa. Tänään minulle kävi salilla eräs kaveri sauhuamassa, että "tekemällä pitkää sarjaa taivutuksia sivulle käsipainolla saa love handelsit sulamaan pois lantiolta". :jahas:

Heh.. Itsellä toisaalta tuli mieleen kysyä noista "love handelsseistä :D " pystynkö oikeasti paikallisesti polttamaan rasvaa? Olen tiputtanut painoa nyt noin 15 kg ja todellakin lantion ja selän kohdalla on aikamoinen "kukkula molemmilla puolilla.. :(

Ei.. en ole menossa rasvaimuun. Muuten on taas saliharjoittelu useamman vuoden jälkeen maistunut todella hyvältä ja onhan tuota kiinteytymistäkin tapahtunut aikalailla.
(olisiko sitten takaisin kasvaneiden lihaksien ja laihduttamisen ansiota..)

Kiitos ja kumarrus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom