Lihakset katoaa

Morjens!Laitoin toiselle palstalle jo tämän kysymyksen,mutta ei tullut vastausta,joten koitan sitten tällä palstalla.

Ajattelin kysäistä tälläistä asiaa. Eli olen m 183cm/90kg. Tuntuu, että paino tippuu ja lihakset katoaa jonnekkin.Tai sitten itsestä tuntuu siltä, kiinteyttä on tullut.Paino tippunut 4kg.
Olen nyt n. 3kk sitten ruvennut kattomaan mitä heitän kurkusta alas. Salilla käynyt 3 kertaa/vk n. 1v säännöllisesti.Ennen epäsäännöllisesti.
Täs ois päivän syömiset:

aamu: 2 ruisleipää+lisukkeet, jukurttia+ leseitä, tuoremehu.
töissä: 8 tunnin aikana 6 ruisleipää+ lisukkeet, 2prk rahkaa, banaani, ateria, kahvia.
kotona: ennen treeniä piltti ja osa palkkarista+glutamiini, treenin jälkeen palkkarista loput ja ateria+salaattia+leipä+2lasia maitoa
2 tunnin päästä: proteiini juoma + joku pastasalaatti
illalla: maitoa+ leipä+tonnikala
ennen nukkumaan menoa: yöproteiini

Eli mitä lisää että massaa tulisi/lihakset kasvaisi, kiinteää sellaista. Toivottavasti joku ymmärsi tekstin? Kiitos.:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liikaa hiilaria, läskimassaa tuollain saa hankittua. Sekä rasvaa että proteiinia saisi lisätä. Hiilarit voisi sijoittaa aamupuolelle ja treenin jälkeen. Minä vetäisin esim.
Aamu:
Puuro + munia

Lounas:
Lihaa, rasvaa, kasviksia

Treenin jälkeen:
Palkkari ja esim. leipää tai tähän väliin se pastasalaatti

2 tunnin päästä:
protskua, rasvaa, rehua

Ja ennen nukkumaan menoa ei mitään leipiä vaan protskua, rasvaa ja rehuja

rypsiöljy, kalaöljy, mantelit yms..
Joo, turhat hiilarit kannattaa jättää pois ellet oo alipainonen vinkuheinä :)
Ootko tullu kuitenkin vahvemmaks vaikka oot "kutistunutkin"?

Voimaa on kyllä tullu enemmän...huomaa pidemmissä sarjoissa etenkin.No hyvä puoli kyllä on, kun painoo lähti ni lihakset on tullu paremmin esiin. Mitä sitä töissä naamarii vetelisi tauoilla?
Miten paljo rypsärii uskaltaa vetää päivässä?:rock:

Minä en oikein perusta rypsäristä, maistuukin pahalle. Luonnoton rasvan lähde kovasta siemenestä jota ihminen on käyttänyt vasta muutamia vuosikymmeniä. Munia, manteleita, oliiviöljyä, juustoja. Rasvoja monipuolisesti, ei kannata mennä äärimmäisyyksiin yhden lähteen kanssa, esim. monta desiä rypsäriä. Tyydyttyneitä rasvoja ei myöskään kannata jättää kokonaan pois.

Jotenkin pisti silmään tuo ettet syö ns. lämmintää ateriaa ollenkaan??

Joku riisi ja kana mättö päivällä vois olla ihan hyvä lisä ruokavalioon.

oliiviöljy on paljon paremman makusta ku rypsäri.
Ja muista, jos tuut vahvemmaks ni et ainakaan kutistu.. kokeileppa vähän lyhyempiä ja kovempia sarjoja, niissä näät paremmin sen oikeen voimatason ku mennään lähemmäks ykköstä. En mä ikinä minkään mittanauhan kaa mittaile dieetillä, voimien mukaan näkee paremmin. Ite syön todella matalahiilarista ruokavaliota ja PALJON rasvaa, ja vahvemmaks ja kireemmäks oon tullu heti ku tajusin lopettaa sen sokerin kanssa pelleilyn. Niveletkin voi paremmin.

Vois vetää jonkun aikaa lyhyempiä sarjoja ja kattoo mitä oon saanu aikaan.Juu oon kans huomannu,ko jätti sokerit pois ni olo parempi. Itseasiassa kyllä terveellinen ruokavalio on kaiken perusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom