- Ikä
- 32
Eli siis mietityttää vähän kun ei oo koskaan treenin jälkeen lihakset kipeät(paitsi selkätreenin jälkeen seuraavana päivänä ehkä vähän). Vähän tyhmä kysymys, mutta voiko sitten kehittyä kunnolla, jollei lihaksissa tunnu oikein mitään treenin jälkeen/seuraavana päivänä. Vaikka yritän tehdä oikealla tekniikalla kaikki liikkeet, niin lihakset ei kipeydy kunnolla vaikka väsyisivätkin. Ehkä mulla sit on huonot geenit :D Ja ikää on 14v
180/63 on mitat. Treeniä on kokonaisuudessaan takana joku 4-5kk(eli aika vähän). Ohjelman kanssa n. 3kk tehty ja ohjelma on nelijakonen. Mun muista tredeistä löytyy kans jotain kysymyksiä ja ohjelmakin löytyy.
Ja tää ei oo trolli. Anteeksi huono kieliasu viestille mut täytyy mennä nukkumaan
180/63 on mitat. Treeniä on kokonaisuudessaan takana joku 4-5kk(eli aika vähän). Ohjelman kanssa n. 3kk tehty ja ohjelma on nelijakonen. Mun muista tredeistä löytyy kans jotain kysymyksiä ja ohjelmakin löytyy.
Ja tää ei oo trolli. Anteeksi huono kieliasu viestille mut täytyy mennä nukkumaan