Oonko ainut, jolla päällimmäisenä mielessä on saada vähintään sama sarja kuin edellisellä viikolla? Ei paljon tuntuma kiinnosta, tosin tuo ei tarkoita huonoa/vaarallista tekniikkaa. Mutta aina saa kovimpaan sarjaan psyykata itseään ihan kunnolla, ja tuolloin keskittyminen on ihan muussa kuin siinä, miltä lihaksessa tuntuu.
Itse tosin suosin moninivelliikkeitä ja varsinaisia eristäviä en tee ollenkaan. Toki bodailussa yleensä on varaa keskittyä tuntumaan, koska eristäviä tehdään niin paljon. Mutta esim. leuoissa menee kyllä kaikki aivakapasiteetti siihen täysillä vetämiseen eikä turhuuksien miettimiseen
Mulla aika sama. Aina pyrin pistämään paremmaksi kuin edellisellä kerralla, vika sarja on aina se kun pistetään aina paremmaksi kuin viime kerralla. Tietenkään ei ihan miten sattuu, mutta kuitenkin. Ihan sama tuntuman kanssa, kunhan kyykky tuntuu jaloissa ja niin edelleen. Taju siinä meinaa kuitenkin lähteä. :D
En ole täysin ultrapuhtaan tekniikan kannalla, sillä siinä ei tule muuta kuin turhautumista. Vähän voi mennä cheatin puolelle sarjan loppupuolella, kunhan se ei tarkoita esim. penkissä tangon pudottamista rinnalle että sen saa pompautettua tarpeeksi kovaa saadakseen vikan toiston, ja pystypunnerrus ja vauhtipunnerrus pidetään erillään.
Varusteista ainoa jota siedän ja käytän on vyö. Kyykyssä viimeisessä parissa sarjassa ja raskaissa pystypunnerruksissa koen siitä olevan hyötyä. Mavessa siitä on mulle enemmän haittaa. Vetoremmejä en suosittele kellekään, jos niitä kokee tarvitsevansa, suosittelen gripin hommaamista. Totutelkaa vaikka sormilukkoon, jossei muuten.