Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vois varmaa hamstrata noita patukoita....
Ite ajattelin ihan samaa jos vaan arvot on kohdallaan.. Huomenna heti aamusta liideliin ettei pääse tavara loppuun kesken..
Ja vielä sopivasti kun juuri saimme neuvottelujen jälkeen Leaderin kauppaan.
Aina nuo isot ketjut vetää perseeseen erikoiskauppiaita, siihen ei tule koskaan muutosta. Mainintana tästä ilmiöstä volyymit. Etsin tuossa yksi ilta Mass effect peliä Kampissa. Kävin Konsolinetissä ja Game stopissa, kummassakin sanottiin, että loppu on ja lisää tulee kun tulee. Kävin uudestaan muutaman päivän päästä, sama homma. Kävelin sitten Kampin Anttilaan ja siellä oli nätissä rivissä tuota peliä useita kappaleita 5 euroa korkeammalla hinnalla. Tuin sitten siinä isoa ketjua erikoiskaupan sijaan, koska heillä oli tarjota tuo sama tuote ilman viivettä.Mut mitä mieltä itse oot tosta touhusta, eikö tossa kuitenkin vedetä pohjaa pois jälleenmyyjiltä? Isot putiikit, kun pystyvät vetämään katteet vaikka nolliin. Taitaapi ufs tuotteita myös olla myynnissä aika monissa ruokakaupoissa.
Kuinka moni sitten haluaa alkaa uudeksi jälleenmyyjäksi jollekin tuotemerkille, jota myydään ihan joka paikassa, ruokakauppoja myöten. Ainakin jos meinaa jotain tienata, niin normaalisti ne hinnat ovat korkeammat, kuin jossain isossa ketjussa. Mun mielestä huono veto Leaderilta, etenkin jos lidl ottaa tuotteet valikoimiinsa.
Evolutionia on myynnissä marketeissa, ei UFS-tuotesarjaa. UFS:ää myyvät vain UFS:n omat liikkeet ja P-Store minun tietääkseni.Taitaapi ufs tuotteita myös olla myynnissä aika monissa ruokakaupoissa.
Laadukas ja järkihintainen tuotesarja tuo UFS:n oma on kyllä mielestäni, kun vertaa esimerkiksi FAST:iin, jossa pumpataan mainontaan kauheat määrät rahaa. Sitten myydään ihan perustuotteita kamalilla hinnoilla, kun niistä on saatu luotua mielikuva muka jotenkin erityisen laadukkaina.
Ravintosisältö: Ravintosisältö per 35g
Energiaa 140 kcal/589KJ
Proteiinia 12,2g
Hiilihydraattia 14,3g
Rasvaa 4g