Lidlistä Leaderin tuotteita..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wilberi
  • Aloitettu Aloitettu
Menee aika mielenkiintoseks ku lidlistä saa huomisesta alkaen leaderin tuotteita.. Tosin vaan erän, mutta kuitenkin.. Mainoksessa oli palkkaria, protskua, nesteenpoistajaa ym. :wtf:

Mitähän ne seuraavaks keksii :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palkkarijauhe 800g 19.90e
Protein delight-patukka 35g 1,39e
Rasvanpolttojuoma 0,5l 2,29e

Ja vieläpä on jotain muitakin :D

Siitäpä hyvinkin.. Sitä just tässä mietin et kai siä aletaan kohta myymään autoja :lol2:

Lidlistä CLA + Strong 14,90€ ja P-Storesta 18,90€. Leader pyllistää oikein huolella lisäravinnekauppiaille, viemällä tuotteensa natsisiwaan myyntiin.

Ymmärrän kyllä Miken kannan, mutta lidli muu noita tuotteita tasan tarkkaan vain erän. Joten pyllistääkö tuo yhtään mihinkään? Eri juttu jos siellä aloitetaan jatkuva myynti.

Enemmän mua ottaa päähän, että Pakkotoisto on nyt 7 vuotta vanha ja voi vittu tähän on laitettu aikaa tämän kasaamiseen ja on perseestä, että sitten kun saat jonkun kaupan kasattua, niin eikö perkele oma mesta ammu jalkaan ja täällä lilluu mainosketjuja muualle. Ja vielä sopivasti kun juuri saimme neuvottelujen jälkeen Leaderin kauppaan.

Perseestä, mutta elämä on. Eikä iske sensuuri, siinä on Tomi Takamaakin ihmeissään kun aina mainostaa diktatuuria.

Ja vielä sopivasti kun juuri saimme neuvottelujen jälkeen Leaderin kauppaan.

Mut mitä mieltä itse oot tosta touhusta, eikö tossa kuitenkin vedetä pohjaa pois jälleenmyyjiltä? Isot putiikit, kun pystyvät vetämään katteet vaikka nolliin. Taitaapi ufs tuotteita myös olla myynnissä aika monissa ruokakaupoissa.

Kuinka moni sitten haluaa alkaa uudeksi jälleenmyyjäksi jollekin tuotemerkille, jota myydään ihan joka paikassa, ruokakauppoja myöten. Ainakin jos meinaa jotain tienata, niin normaalisti ne hinnat ovat korkeammat, kuin jossain isossa ketjussa. Mun mielestä huono veto Leaderilta, etenkin jos lidl ottaa tuotteet valikoimiinsa.

Mut mitä mieltä itse oot tosta touhusta, eikö tossa kuitenkin vedetä pohjaa pois jälleenmyyjiltä? Isot putiikit, kun pystyvät vetämään katteet vaikka nolliin. Taitaapi ufs tuotteita myös olla myynnissä aika monissa ruokakaupoissa.

Kuinka moni sitten haluaa alkaa uudeksi jälleenmyyjäksi jollekin tuotemerkille, jota myydään ihan joka paikassa, ruokakauppoja myöten. Ainakin jos meinaa jotain tienata, niin normaalisti ne hinnat ovat korkeammat, kuin jossain isossa ketjussa. Mun mielestä huono veto Leaderilta, etenkin jos lidl ottaa tuotteet valikoimiinsa.
Aina nuo isot ketjut vetää perseeseen erikoiskauppiaita, siihen ei tule koskaan muutosta. Mainintana tästä ilmiöstä volyymit. Etsin tuossa yksi ilta Mass effect peliä Kampissa. Kävin Konsolinetissä ja Game stopissa, kummassakin sanottiin, että loppu on ja lisää tulee kun tulee. Kävin uudestaan muutaman päivän päästä, sama homma. Kävelin sitten Kampin Anttilaan ja siellä oli nätissä rivissä tuota peliä useita kappaleita 5 euroa korkeammalla hinnalla. Tuin sitten siinä isoa ketjua erikoiskaupan sijaan, koska heillä oli tarjota tuo sama tuote ilman viivettä.

Mutta toki verkkokauppiailla riittää asiakkaita, koska kaikilla ei ole mahdollista ostella tuotteita suoraan kaupoista. Isoissa kaupoissa ei myöskään ole koskaan varsinaisia paljousalennuksia, vaan ne hinnat menee kappalemäärän mukaan.

Taitaapi ufs tuotteita myös olla myynnissä aika monissa ruokakaupoissa.
Evolutionia on myynnissä marketeissa, ei UFS-tuotesarjaa. UFS:ää myyvät vain UFS:n omat liikkeet ja P-Store minun tietääkseni.

Laadukas ja järkihintainen tuotesarja tuo UFS:n oma on kyllä mielestäni, kun vertaa esimerkiksi FAST:iin, jossa pumpataan mainontaan kauheat määrät rahaa. Sitten myydään ihan perustuotteita kamalilla hinnoilla, kun niistä on saatu luotua mielikuva muka jotenkin erityisen laadukkaina. Joudun tosin häpeäkseni tunnustamaan ostaneeni FAST:n Maito90:ä muutaman pussin viime aikoina, kun UFS:n Casein:a ei ole ollut viime aikoina saatavilla. Mutta vituttanut on joka kerran, kun olen siihen vähiä rahojani tuhlannut, kun UFS:llä olisi normaalisti saatavilla paljon edullisemmin parempi tuote.

Laadukas ja järkihintainen tuotesarja tuo UFS:n oma on kyllä mielestäni, kun vertaa esimerkiksi FAST:iin, jossa pumpataan mainontaan kauheat määrät rahaa. Sitten myydään ihan perustuotteita kamalilla hinnoilla, kun niistä on saatu luotua mielikuva muka jotenkin erityisen laadukkaina.

Ostaako kukaan nykyään FASTia kun jumankeuta joku perushera maksaa 25 faking euroa kilo!?

Evolution tuotteista ei ole myynnissä Citymarketeissa kuin punainen linja, sillä sininen linja on erikoiskauppatavaraa. Punainen linja on huomattavasti miedompi kuin tuo sininen linja, ja punainen on suunniteltu pääosin juuri noita päivittäistavarakauppoja varten. Punaistakin linjaa saa P-storesta 20 % edullisemmin kuin noista päivittäistavarakaupoista.

Sininen linja on myynnissä erikoiskaupoissa ympäri Suomea, mutta P-storessa hintataso on noin 20% edullisempi kuin esimerkiksi luontaistuotekaupoissa.

UFS tuotelinja on myynnissä vain muutamassa erikoiskaupassa ja niiden verkkokaupassa, sekä P-storessa. Alennukset tulevat määrien mukaan tässä linjassa.

Tulevaa P-tuotelinjaa tulee myyntiin sitten ainoastaan tänne P-storen puolelle ja hintataso sekä maku tulevat olemaan todella hyvät.
Tämän tuotelinjan viivästyminen on allekirjoittaneen kontolla, sillä Mike on aktiivisesti potkinut minua persuksiin tämän asian osalta.
Eiköhän tältä tuotelinjalta saada kohta muutama tuote ulos...:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom