Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Franco oli se mies, joka toi tietoisuuteeni sellaisen lajin olemassaolon kuin kehonrakennus. Hänen kirjansa "kehonrakentaja voittaa" oli ensimmäinen opukseni harjoitteluun, ylipäätään sellaiseen asiaan kuin lihaskunto/voimaharjoittelu. Tämä siitä huolimatta, että eniten minua kiinnosti yleisurheilu ja jalkapallo. Kirjan sisältöä en enää tarkkaan muista (ehkä se on jostain saatavilla), mutta luulenpa, että siitä löytyy paljon yleispätevää tietoa tällekin päivälle. Franco oli paitsi kehonrakentaja, myös voimamies ja hyvä nyrkkeilijä. Lisäksi hän korosti myös aerobista kuntoa. Tällaista monipuolisuutta olen aina arvostanut. Hänestä jäi persoonana hyvin miellyttävä kuva.
Hänen kirjansa "kehonrakentaja voittaa" oli ensimmäinen opukseni harjoitteluun, ylipäätään sellaiseen asiaan kuin lihaskunto/voimaharjoittelu. .
Sama homma, isävainaan kirjahyllystä tuota tuli lueskeltua ja omasta hyllystä se löytyy nykyään edelleen. Hyvässä mielessä old school-kamaa ilman mitään ylimääräistä bullshittiä tai kikkailua, vaikka ne esitetyt treenivolyymit olivat aika järkyttäviä nykymittapuun mukaan.
Francolla oli lisäksi upea fysiikka ja voimaa niin paljon että olisi pärjännyt voimanostossa vallan mainiosti. Lisäksi herra oli nuorempana kevyen sarjan Italian amatöörimestari nyrkkeilyssä ja ym. kirjan mukaan nostanut painonnostossa vanhan kaavan mukaisena kolmen lajin yhteistuloksena kunnioitettavan 425kg eli urheilija, jonka kohdalla kenenkään ei tarvitse höpistä mitään huonokuntoisesta, hitaasta ja jäykästä bodarista. Kokonaisuutena aivan uskomaton kaveri, RIP.
Tää kyllä pysäytti. Francon kirja "Kehonrakentaja voittaa" antoi varmaan sen ensimmäisen kipinän mistä salitreeni alkoi. RIP
Kyllä nämä arskan ja Francon fysiikat ovat upeita. Lihaa on mutta äijät urheilullisia.
Tuo kuumavesipullo (tai mitä siitä jäljellä) kulttuuritalolta on minulla. Francon nimmarilla tietenkin. Isäni oli paikan päällä tekemässä jotain juttua johonkin lehteen. Utelin sen arvoa Francon faniklubilta, mutta he sanoivat että minun olisi kääntyä itse Arskan puheille ja että hän jopa voisi ostaa. Saa nähdä. Laitoin instagramin kautta viestiä. katso liitettä 216897katso liitettä 216896 Otan toki vastaan tarjouksia. Myyn isäni puolesta joka on rahan tarpeessa.