Lidlin vitamiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mavaan
  • Aloitettu Aloitettu
Huomasin tossa lidlissä käydessäni jotain vitamiiniporetabletteja. Onko nuo mistään kotoisin? Ainakin näytti olleen magnesiumia, kalsiumia, ja jotain "20 eri vitamiinia" tms.. ja jotain muita..? Tietääkö kukaan? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mavaan sanoi:
Huomasin tossa lidlissä käydessäni jotain vitamiiniporetabletteja. Onko nuo mistään kotoisin? Ainakin näytti olleen magnesiumia, kalsiumia, ja jotain "20 eri vitamiinia" tms.. ja jotain muita..? Tietääkö kukaan? :D
Olen syönyt pari putkellista magnesiumia ja monivitamiinia. Ei ne halvemmaksi tule kuin tabut eivätkä kuulemma ole hyväksi hampaille, mutta on ne tosi hyvän makuisia.

mavaan sanoi:

Minkähänlaiset pitoisuudet eri vitamiineja ja hivenaineita siinä mahtoi olla, tuskin kovin merkittäviä?!

JohnnyB sanoi:
Minkähänlaiset pitoisuudet eri vitamiineja ja hivenaineita siinä mahtoi olla, tuskin kovin merkittäviä?!

C-vitamiinia on lidlin napeissa muistaakseni 60mg ja itse syön tällä hetkellä 1000-3000mg päivässä. Skipin vitskua tosin, kun tuota lidlin omaa saisi kiskoa muuten niin saatanasti. Keljua etenkin kun ne on poretabletteina... Muuten vaikka menisikin. Halvemmaksi tulee kunnon tavara

Vitafit Multivitamin
20 poretablettia

E-vitamiini 7mg
tiamiini 1,4mg
riboflaviini 1,6mg
niasiini 18mg
B6-vitamiini 2mg
foolihappoa 200µg
B12-vitamiini 1µg
pantoteenihappo 6mg
biotiini 0,15mg
C-vitamiini 60mg

HXR sanoi:
C-vitamiinia on lidlin napeissa muistaakseni 60mg ja itse syön tällä hetkellä 1000-3000mg päivässä. Skipin vitskua tosin, kun tuota lidlin omaa saisi kiskoa muuten niin saatanasti. Keljua etenkin kun ne on poretabletteina... Muuten vaikka menisikin. Halvemmaksi tulee kunnon tavara

180 mg oli ainakin niissä napeissa joita minä joskus ostin.

notko sanoi:
Eli siis C-vitamiinia 60mg monivitamiinissa ja 180mg C-vitamiinitabussa.

Joo, näin se menee! Ja yleensäkin jos ostat lähes mitä tahansa "taviksille" tarkoitettua monivitamiinia, on siinä just toi 60 mg C-vitamiinia.

...eli se määrä, jolla liikkumaton 1940-luvulla vältti keripukin. Ei riitä kenellekään ihan oikeesti. Mutta onneks ruoassa on sitä niin harvapa siitä nykypäivänä kärsii kuitenkaan.

Liddlin magnesiumista ja kalsiumista aina vatsa sekaisin. Ei tehnyt mitään krampeille...nyt on Emgesanit käytössä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom