Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen syönyt pari putkellista magnesiumia ja monivitamiinia. Ei ne halvemmaksi tule kuin tabut eivätkä kuulemma ole hyväksi hampaille, mutta on ne tosi hyvän makuisia.mavaan sanoi:Huomasin tossa lidlissä käydessäni jotain vitamiiniporetabletteja. Onko nuo mistään kotoisin? Ainakin näytti olleen magnesiumia, kalsiumia, ja jotain "20 eri vitamiinia" tms.. ja jotain muita..? Tietääkö kukaan? :D
mavaan sanoi:Huomasin tossa lidlissä käydessäni jotain vitamiiniporetabletteja. Onko nuo mistään kotoisin? Ainakin näytti olleen magnesiumia, kalsiumia, ja jotain "20 eri vitamiinia" tms.. ja jotain muita..? Tietääkö kukaan? :D
JohnnyB sanoi:Minkähänlaiset pitoisuudet eri vitamiineja ja hivenaineita siinä mahtoi olla, tuskin kovin merkittäviä?!
HXR sanoi:C-vitamiinia on lidlin napeissa muistaakseni 60mg ja itse syön tällä hetkellä 1000-3000mg päivässä. Skipin vitskua tosin, kun tuota lidlin omaa saisi kiskoa muuten niin saatanasti. Keljua etenkin kun ne on poretabletteina... Muuten vaikka menisikin. Halvemmaksi tulee kunnon tavara
Timba79 sanoi:180 mg oli ainakin niissä napeissa joita minä joskus ostin.
notko sanoi:Eli siis C-vitamiinia 60mg monivitamiinissa ja 180mg C-vitamiinitabussa.
Juu, 99c/purkki..rautavuori sanoi:Eiks ne maksa joku 50c-1€ purkki?