Lidl

Tuli vihdoin ja viimein sit tossa yks päivä poikettua Lidlissä ostoksilla ja huomasin samalla ostosten määrän tuplaantuneen ja samalla pysyessä kuta kuinkin samassa verrattuna suomalaisiin marketteihin. Ja kaikki on vielä erilaista vaikka suomalaisia tuotteita on suurin osa, tulee ainakin vaihtelua ja tästä tulikin suoraan lempiruokakauppani.

Esim. 500g maustamaton jugurttipurkki 0,59e, joka sisältää 30g proteiinia,32g hiilaria ja 5g rasvaa. Monet ruuista ovat melko runsaasti rasvaa sisältäviä, mut sopii hyvin massan lisäykseen perus ruokana.

Hyvä vaihtoehto monipuolisen ravinnon ystäville.:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lidlissä oli myös halpaa ja hyvää maitorahkaa, siis nimenomaan oli, nykyään sitä ei enää ole löytynyt hyllystä joten lidlin ostosreissut loppui siihen. :mad2:

Mä oon etsinyt lidlistä rahkaa, mutta pettymykseksi ei oo löytynyt. Oliko muuten se maitorahka mitä löysit, vielä halvempaa mitä tää ehrmanin rahka on (250g maksaa 49 senttiä) ?

Originally posted by Paukkurauta
Mä oon etsinyt lidlistä rahkaa, mutta pettymykseksi ei oo löytynyt. Oliko muuten se maitorahka mitä löysit, vielä halvempaa mitä tää ehrmanin rahka on (250g maksaa 49 senttiä) ?
Se oli 500g pakkauksissa, muistaakseni 12g/100g proteiinia ja hinta taisi olla suunnilleen samaa tasoa ehrmannin kanssa. En muista ihan tarkalleen, mutta se oli ihan hyvää kuitenkin. Ehdin ostaa pari lavallista sitä mutta nykyään ei tosiaan ole enää näkynyt.

Ite olen Lidlistä ostellut niitä kana- ja kalapakasteita. ne on herkullisia, halpoja ja ravitsevia. Niitä on lisäksi melko suuri valikoima, toisin kuin suomalaisissa kaupoissa.

Tosin, suurin osa Lidlin tuotteista on aivan tyhjänpäiväisiä esim. kaikki ne kermakakut, karkit, murot mitä siellä myydään. Ei Lidlistä koskaan ole tavalliseksi jokapäiväiseksi ruokakaupaksi. mUtta noita ekstroja sieltä sillointällöin voi noutaa.

Originally posted by lepex
Ite olen Lidlistä ostellut niitä kana- ja kalapakasteita. ne on herkullisia, halpoja ja ravitsevia. Niitä on lisäksi melko suuri valikoima, toisin kuin suomalaisissa kaupoissa.

Tosin, suurin osa Lidlin tuotteista on aivan tyhjänpäiväisiä esim. kaikki ne kermakakut, karkit, murot mitä siellä myydään. Ei Lidlistä koskaan ole tavalliseksi jokapäiväiseksi ruokakaupaksi. mUtta noita ekstroja sieltä sillointällöin voi noutaa.

Tyhmä kysymys, mutta onko se tällainen tarjoustalon tyyppinen kauppa?

Löytyykö esim. lihaa muuten kuin pakasteena? Se ei taida olla ihan kuin 'normaali' ruokakauppa.

On siellä joitain tavallisia ruokatarvikkeita ihan jopa suomalaisia, esim. maitua, juustoa, leikkelettä, mehuja, virvoitejuomia, kaljaa ja siitukkaa, koiran-ja kissanruokaa, kuivakakkuja, ja helvetisti pakasteita. Ei ole mitään sellaista 'lihatiskiä' mistä saisi mitään tuoretta kalaa tai lihaa.

Ei ole normaalikauppa ei. Homma perustuu sellaiseen ylimääräisen tarpeeseen melko paljon tuolla Lidlissä.

Originally posted by MAP
Löytyykö esim. lihaa muuten kuin pakasteena? Se ei taida olla ihan kuin 'normaali' ruokakauppa.
Löytyy. Ite kävin kanssa ensimmäistä kertaa täälä viikolla, tarttu mukaan mm. halpaa broitsun lihaa, kalkkunaleikettä ja tota Milbonan raejuustoa. Mutta ei siitä juu normaalin ruokakaupan korvaajaksi ole. Ja nuo tuotemerkinnät oli monesti yllättäin vähän arsesta.

Originally posted by Jortsu
Löytyy. Ite kävin kanssa ensimmäistä kertaa täälä viikolla, tarttu mukaan mm. halpaa broitsun lihaa, kalkkunaleikettä ja tota Milbonan raejuustoa. Mutta ei siitä juu normaalin ruokakaupan korvaajaksi ole. Ja nuo tuotemerkinnät oli monesti yllättäin vähän arsesta.

Tänks!

Täytynee käydä huomenna kääntymässä, kun kerran tänne Keravallekin sellasen kerran avasivat.

Ostin kans muutaman paketin kananleikettä, sekä kalkkunan leikettä. Helppo tehdä ja ravitsevaa. Ja siihen päälle 2kg pussin ranskanperunoita. Ihme kun tulee sattumalta vähintään ostettua aina kaks täyttä kassillista tavaraa, ja syötävät kestää vähintäänkin sen viikon, ja rahaa menee reilu 20e. Eli ei yhtään paha..

Kannattaa kokeilla myös "Corny" maissipatukoita. Löytyy erimakuisina ja niistä saa helppoa hiilaritankkausta.

Lidlistä löytyy melkopaljon valmistuotteita, makeisia ja leivonnaisia. Taloustavaratkin ovat halpoja, pesuaineet, kakkapaperi... Mutta pysyvät hinnat on halvempia kuin missään muussa kaupassa.
Terveisiä vaan kaikille isoille suomalaisille kauppaketjuille, jotka mainostavat isoilla mainoskamppanijoilla ja pitävät yllä kanta-asiakaskortti systeemiä.

Kerran oon ittelleni käynyt ostamassa sieltä. Ja oli viiminen kerta. Tosi huono valikoima. Ei mitään rahkaa, jotain sellasta maustettua rahkapohjasta oli jossa oli protskua just 4g/100g. Sit kaikki safkat on ihan hirveen makusia. Mausteet oli ainoat mitkä oli halpoja. Sit se kassan lastaus systeemi on ihan perseestä, pitäis laittaa ne tavarat takas kärryyn ja siitä sit pusseihin. Kun siinä on tavaroille vaan joku ½m^2 alue.

Originally posted by smeagol
Mausteet oli ainoat mitkä oli halpoja.

:confused: Raejuusto 400 g/1,50 euroa, muissa kaupoissa 2,50 euroa. Rasvaton ja vähäsokerinen jogutrri 1 kg/0,99 euroa, muissa kaupoissa 1,50 euroa. Nämä ovat kyllä minusta ainakin ihan edullisia...?

500g Italiassa valmistettuja tortellineja 2€!
1kg:n Ranskassa valmistettu lasagne n.3.8€!

Kyllähän noita tuotteita tulee aina välillä sieltä haettua!

Citymarketissa on "aina" tarjouksessa noi jogurtit 0,99e. Ja on merkkituotteita. Haluun kaupasta kaikki mitä tarviin enkä vaan jotain raejuustoa ja sit lähtisin 10 muuhun kauppaan hakee tarvitsemani tuotteet.

Oon miken kanssa samoilla linjoilla. Mä oletin, että siellä ois ollut jotain megahalpaa rahkaa mutta ei löytynyt mitään ja sen takia olin kanssa mennyt. Ja mulle ei kelpaa mikään 4g proteiinia/100g 10g sokeria/100g rahka.

Joskus tulee haettua Litoriksesta halvat ja hyvät raejuustot, kalkkunaleikkeleet, tonnikalat ja jasminriisit. Kebab- ja gyroslihat ovat myös maistuvia. Rahkaa olen kysellyt ilman tulosta.

Raejuustoa pitää aina lidlistä kerralla hakea semmonen neljän kilon satsi niin ei ihan heti lopu!:D

Juu , maustamatonta rahkaa sieltä ei tosiaan saa..Hyvää olutta tosin!:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom