Lidl:in milbona rahka

Ikä
45
täällä kun on ollut paljon puhetta ehrmann :in "yllätyksistä" joita on myös omalle kohdalle sattunut.mutta nyt se vasta pomppas kun vastaavanlainen lisuke osui kohdalle milbonan 500 g rahkapurkista :eek:,pakko oli ajatella äänen että "mitä vittua, kirjoittaa lapinkansa" kun silmiin osui sormenpään kokoinen läntti oransseja pisteitä rahkan päällä.ei siinä sen suurempaa dramatiikka ollut kuin lusikka käteen , läntti kuikkaan ja rahkat naamaan.vaan onko keneltäkään muulta löytyny vastaanvanlaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
milbonan versio appelsiinirahkasta?? :D ...eipä ole itselle sattunut eikä toivottavasti satukaan. aiotko muuten tehdä mitään ilmoitusta lidliin tai jotain?? ..milbonalle se voipi olla aika vaikeaa mutta eihän sitä tiedä jos lidlistä heittaisivät lavan rahkaa korvaukseksi :)

Mä oon Milbonaa vetänyt satoja purkkeja ja mitään huomauttamista ei ole kertaakaan ollut yhdessäkään purkissa.

Mutta varma homma on se, että jos jatkuvasti jotain tiettyä tuotette ostaa ja käyttää, niin se huono tuote tulee takuulla joskus vastaan. Mutta tuo Ehrmanin juttu ei ole enää satunnaista.

Enimmäkseen menee Milbonan rahkaa ja Ehrmannia harvemmin. Yhden kerran olen törmännyt homehtuneeseen Milbonaan, ja se oli ihan normaalia harmaan vihertävää jäkälää, eikä mitään eksoottista oranssia. Lieneekö tehtaalla ruiskahtanut vain jotain ylimääräistä porkkanamehua pinnalle.

Jampsu sanoi:
mullakin menny monta sataa purkkia milbonaa kaikki olly ihan priima tavaraa ei valittamista :worship:
Sama täällä purkkeja on mennyt naamaan vaikka kuinka paljon eikä ikinä ole sattunut käymään näin... :urjo: :urjo:

Ennen kuin tajusin, että lid:lestä sai tuota "halpaa" rahkaa, niin ajattelin rahkan käytöstä, että luoja, ,että kun on kallista, kunnes se päivä koitti, äitee sanoi, kato mitä löysin lid:lestä. Siitä lähtien olen ostanut sitä ja siinä on ihan kivasta proteiiniakin 12,2/100g:tä kohti..

Noi milbonan kannet taitaa olla samanlaisia kun ehrmanneissa eli , kun kerran aukaisee niin kaikki on syötävä. Tossahan on puolet enenmmän kun ehrmannissa. Vedättekö aina koko purnukan kerralla? :)

Noi milbonan kannet taitaa olla samanlaisia kun ehrmanneissa eli , kun kerran aukaisee niin kaikki on syötävä. Tossahan on puolet enenmmän kun ehrmannissa. Vedättekö aina koko purnukan kerralla? :)

En vedä. Avaan kannen vain puoliksi ja otan puolet rahkasta lautaselle ja suljen sitten kannen esim. laittamalla päälle jotain muuta jääkaapissa.

Kyllä se avattuna säilyy päivän tai pari. Itse aina otan puolet rahkasta ja jätän sen kannen osittain paikalleen ja sitten painelen sitä kiinni kun laitan takas jääkaappiin. Ei se aina kiinni oo pysynyt, mutta ei se rahka miksikään oo mennyt :)

Ja eipä oo onneksi mullekaan sattunut mitään oransseja ylläreitä. Raejuuston kanssa oli välillä ongelmaa, se liemi oli sellaista keltaista ja paksua. Vein purnukan takas Lidliin ja sain uuden tilalle.

En vedä. Avaan kannen vain puoliksi ja otan puolet rahkasta lautaselle ja suljen sitten kannen esim. laittamalla päälle jotain muuta jääkaapissa.

Täsmälleen samalla tyylillä menee itelläkin. Useita satoja purkkeja menny milbonaa eikä koskaan ole ollut mitään valittamista.

Milbonaa on tullut mussutettua erinäisiä purkkeja, eikä ylläreitä ole tullut vastaan. Vain peruspahaa rahkaa on purkeissa ollut. Säilyvyydestä en sitten tyiedä, kun se purkki menee päivässä jos on mennäkseen.

En tiiä onko muilla tullu vastaan, mutta ainakin itselläni milbonat on ollu välillä koostumukseltaa erittäin rakeisia...

En tiiä onko muilla tullu vastaan, mutta ainakin itselläni milbonat on ollu välillä koostumukseltaa erittäin rakeisia...

Mullakin on kerran olleet... koska pääsivät jäätymään kämppiksen säädettyä jääkaapin lämpötilaa. Sulettuaan oli sitten ihan rakeisia.

Milbonaa uponnu purkki jos toinenkin. Joskus kun olen aukassut purkin ja ottanut puolet, niin seuraavana päivänä saattanut olla vähän rakeisempaa, mutta ei se syöntiä ole haitannut. Ananasta sekaan ja kurkusta alas.

Ite oon aiemmin syönyt ainoastaan Ehrmannin rahkaa, mutta viime viikolla ostin 3 purkkia Milbonaa ja lauantaina avasin näistä viimisen. Pinnassa oli karvainen homeklöntti ja päiväystä purkissa 16.6 asti. Otin pinnan pois ja maistoin lusikallisen, mutta koko rahka oli pilaantuneen makuista, joten roskikseen meni.

Mihinkäs porukka suttaa ton milbonan? Eeeermanniin tottuneena toi on aikas pököö kamaa.

Aamupalana puolet 500g rahkapurkista, 2.5dl vettä, 2,5dl kaurahiutaleita ja loraus tai pari fun lightiä. Välillä tulee juoksevampaa, välillä ei. Helppo saada alas ja suht. nopea. Blenderissä sekottelen. Jos välipalana tulee syötyä, niin ananaspalat ja fun light,

Aamupalana puolet 500g rahkapurkista, 2.5dl vettä, 2,5dl kaurahiutaleita ja loraus tai pari fun lightiä. Välillä tulee juoksevampaa, välillä ei. Helppo saada alas ja suht. nopea. Blenderissä sekottelen. Jos välipalana tulee syötyä, niin ananaspalat ja fun light,

pitääpä tuota testaa kun on meinaan omaan makuun myös vähän liian tuhtia. meinas tulla takaisin kun sellaisenaan funlightin kanssa purkista vetelin aamupalaksi.

Milbonat on just hyviä. Noita tulee usein ostettua, eikä ole koskaan tullut viallista kappaletta vastaan. Itse sekoittelen aamupalana 3dl kaurahiutaleita + maitoa tai vettä + mehukeittoa. Mehukeiton sijasta käytän toisinaan fun lightiakin, mutta mehukeitto on mielestäni parempi vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom