levytangosta!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fixxxer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eli siis se levytanko millä hauiksia ainakin yleensä reenataan niin onko se mitenkä painavaa tekoa?? siis semmonen mutkikas versio!?? ja onhan niitä kait ainakin pari erilaista niin voihan niidenkin painon tänne laittaa jos tietää ja ihan mielelläänkin oikeestaan!!!!!!!!!!!!!!! tai sitten :kuvia:

Kyllä se pikkulukkojen kanssa on se 10 kiloa..

salilla missä käyn se tanko painaa 7,5 kg ja juurikin pikkulukot päälle niin tulee se kymppi täyteen!!

Eli se pitää näköjään punnita se tanko, jos haluaa sen painon tietää. Minä olen aina pitänyt sitä 10 kilona, siinä meni vuosien kirjanpito harakoille mittavirheen takia. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No näin kait se täytyy sitten tehdä!!! siis punnita se tanko!!!...
Ite oon saanu nyt kun on muutaman kerran kokeillu sillä tangolla joka on O-_-_-O suunnilleen ton mallinen niin oon saanu tämän tapasia tuloksia!!! (tuloksista ensimmäiset on tehty siten että selkä eikä mikään muukaan liikahda paitsi kädet ja nekin sitten pitääpi eteenpäin pikkusen nostaa niinkun OIKEASTI kuuluisi tehdä ja toiset on sitten muuten samalla tavalla mutta vähän riuhtastuna eli aikalailla helpompi)))))))))))))!!!!!!!!!
siis 2x50kg ja 1x55kg, 2x60kg ja 2x65kg!!!
jos ootte kokeillu maksimi nostojen tapasia niin mitäpä ootte saaneet tulokseksi?? kunnon nosto ja riuhtasut ihan omana luokkanaan!!!!!!! kuten minunkin tuloksista huomaa!!!
???:thumbs:

niin ja jos joku tänne laittaa jotain HAUIS-tuloksia niin laittakoon sitten ikänsä ja kokonsa!!! eikö mitään pa**aa tänne!!!!

Niin justiina!!!!! Ja mitähän vi**ua te oikein touhuatte siellä taasen?? elikkä eikö asia ollut näin että jos on tehnyt HAUISTA kyseisellä tavalla niin sitten laittakoon tuloksia (ja tapoja oli 2)...
Ja jos on jotain valittamista niin sen voi suoraan laittaa!!!
Ja semmosta!!!! :wall: :kakka: :kuvia: :zzzz::david:

Suositut

Back
Ylös Bottom