Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Voiko Käteisen Jonille antaa muuta kuin :4:? Siitäpä tuli mieleeni:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Ei vähempää voi antaa kuin :5: :) Nukkumatti huutaa joten viimenen multa...heitetään vähän "erikoista" kehiin :D

No johan on pätkä, heikkoutena jäi kalvamaan oikeastaan vain videoäänen huono laatu, joka kyllä häiritsi yllättävän paljon biisin paikoittaisesta massiivisuudenhakuisuudesta johtuen. :4:

Tässä nyt sitten lisää vähän erikoisempaa:

Joo, tosi peruskikkeliähän toi oli. Liian ilonen mun makuun. Vaikka siis sankarihevin nyt pitääkin mun mielestä olla hauskaa. :2:

Jatketaan nyt kuitenkin sankarihevilinjalla, kun siihen päästiin. Tämä bändi on Puolasta.

Joo, tosi peruskikkeliähän toi oli. Liian ilonen mun makuun. Vaikka siis sankarihevin nyt pitääkin mun mielestä olla hauskaa. :2:

Jatketaan nyt kuitenkin sankarihevilinjalla, kun siihen päästiin. Tämä bändi on Puolasta.

Ihan ok. Itse kuuntelen yleensä hieman erillaista, mutta kyllä tuotakin kuunteli :3:

Pistetääs seuraavaksi vähän punkkia.

HeviKorolla - Tää on Hämpton

Sopi kyllä tähän mielentilaan... 4/5 Satriani muutenkin yks kitaraidoli

Jatketaan treenimusalla. Tän biisin tahtii tullu muutamat ykköset nostettua

No ihan hyvä perusveisu. Sitten kikkeliä

^ Ohoh mahtavan kuuloista mättöä :) Ainut vaan että toi örinä ei oo meikän mieleen muuten olis tullut täydet pojot! :4:

Jatketaan örinällä...lapsuus ajan kavereitten bändi turusta! Sama ongelma täskin että jos örinä olis pois ja kaveri vetäis tolla "normi" äänellä niin olis 5 arvoista :D

^ Ohoh mahtavan kuuloista mättöä :) Ainut vaan että toi örinä ei oo meikän mieleen muuten olis tullut täydet pojot! :4:

:3: Kelpo tykitystä. Noita metallibändejä tuntuu olevan nykyään aivan helvetisti ja pitkästä aikaa joku, joka edes pikkasen erottu porukasta. Yleensä tämmöset on tyyliin tykistystä ja örinää eikä paljon muuta. Tässä oli vähän sentään jotain melodiaakin ja ihan hyvä riffi.

Jatketaan samalla genrellä :

^

Dimmu on dimmu, mutta tää Deep Purple coveri ei IMO oo niitä parhaita vetoja. Alkuperäinenkin melkein jopa parempi, anywho :3: . Monella muulla Dimmun biisillä olis :4: tärähtäny, toki muutamia heikompiakin löytyy...

Pistetääs tällasta vähän hempeempää melo dettiä tähän väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom