Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
^ zz-top on kyllä hyvin pitkältti true keppimiesten musiikkia.Tämä tzipale omaa sen kuolettavan tympeän ja yksinkertaisen biitin jonka kouluttamaton apinakin pystyy takomaan ilmoille...hyvin yleinen ilmiö 80-luvulla..

Mutta älkää ymmärtäkö väärin,ei se huono ollut.

Jotenka minä annan sille.... 2/5

Sitten jotakin mistä ei varmaankaan oikein moni muu pidä kuin minä :D :rock:

SW-intro/the chant of the barbarian wolves
http://www.youtube.com/watch?v=GxPPLrE8pEw

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten jotakin mistä ei varmaankaan oikein moni muu pidä kuin minä :D :rock:

SW-intro/the chant of the barbarian wolves
http://www.youtube.com/watch?v=GxPPLrE8pEw

Nyt ei toimi kyllä. Paskoilla soundeilla toteutettua blackmetallia ("..and why the hell u wanna icrease sound quality, good bm MUST sound like shit") jep, GOOD bm must sound like shit, kirjaimellisesti näköjään. Meleko paskaa IMHO :)

:1:

Sitten, Mars Volta - Televators, levyltä de-loused in the comatorium joka on tarina bändin jäsenten ystävästä joka ilmeisesti hypättyään ensin jostain sillalta moottoritielle vajosi koomaan, ja koomasta selvittyään injektoi itseensä rotanmyrkkyä johon sitten kuoli. Tämä on levyn rauhallisin raita, ja kertoo käsittääkseni tuosta sillalta hyppäämisestä ja sen jälkimainingeista ("One day this chalk outline will circle this city/Was he robbed of the asphalt that cushioned his face").

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt ei toimi kyllä. Paskoilla soundeilla toteutettua blackmetallia ("..and why the hell u wanna icrease sound quality, good bm MUST sound like shit") jep, GOOD bm must sound like shit, kirjaimellisesti näköjään. Meleko paskaa IMHO :)=QUOTE]

No Undergroundhan on aina undergroundia.. x)

Nyt ei toimi kyllä. Paskoilla soundeilla toteutettua blackmetallia ("..and why the hell u wanna icrease sound quality, good bm MUST sound like shit") jep, GOOD bm must sound like shit, kirjaimellisesti näköjään. Meleko paskaa IMHO :)

:1:

Sitten, Mars Volta - Televators, levyltä de-loused in the comatorium joka on tarina bändin jäsenten ystävästä joka ilmeisesti hypättyään ensin jostain sillalta moottoritielle vajosi koomaan, ja koomasta selvittyään injektoi itseensä rotanmyrkkyä johon sitten kuoli. Tämä on levyn rauhallisin raita, ja kertoo käsittääkseni tuosta sillalta hyppäämisestä ja sen jälkimainingeista ("One day this chalk outline will circle this city/Was he robbed of the asphalt that cushioned his face").

:1:1/2. Ei uponnu, jotenki koko biisi ei päässy omasta mielestä ees alkuun..mutta, seuraava kipale:

Aika huonosti käy, ihme kyllä. Annan :2:
Sitten totuutta:

King Diamond - Arrival

Mitäänsanomaton ja kasarin kuuloista. Kuulostaa joltain täytebiisiltä eikä tästä saa mitään kiksejä, vaikka "rankemmasta" tykkäänkin ja mä en oikein jaksa tällaista teatraalista vinguntaa :1:

Ja vähän toisenlaista...

Adele - Rolling In The Deep:

^ Toi oli hyvä :)

Aiaiaiai, ton ämmän ääni sattui korviin. Mut toisaalta musiikki on mukavan rauhoittavaa. Parempi laulaja niin olisi hyvä. :2:

Exodus - Tempo of the Damned

^ Toihan se korviin sattuu :D

:haart:

^ Buu..

Tähän on hyvä lopettaa :)

Haunted on kyllä pirun kova omassa sarjassaan. Mua on vaan ruvennut häiritsemään toi ruotsimetallin soundimaailma, kun jokainen bändi tuppaa kuulostamaan samalta. Pisteitä tiputtaa soundit ja tämän hetkinen rapula (ei jaksa kuunnella möykkäämistä) :3:

Tosta kevyttä hyvälle tuulelle musaa. Ko. orkesteri ja nopeammat kipaleet toimii lenkillä oivasti vauhdin pitäjänä.

Haunted on kyllä pirun kova omassa sarjassaan. Mua on vaan ruvennut häiritsemään toi ruotsimetallin soundimaailma, kun jokainen bändi tuppaa kuulostamaan samalta. Pisteitä tiputtaa soundit ja tämän hetkinen rapula (ei jaksa kuunnella möykkäämistä) :3:

Tosta kevyttä hyvälle tuulelle musaa. Ko. orkesteri ja nopeammat kipaleet toimii lenkillä oivasti vauhdin pitäjänä.

Ei kyllä iske tollanen kauheesti mun korviin, yhtä sekasta pötköä. 2/5 :rolleyes:

Tätä kuuntelis puolestaan koko päivän! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom