Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu, mikä ilta! Parasta levyraatia ikinä! Huippusepät asialla:rock::rock::rock:!
Reaperille :4:, Himin versiosta tykkään kanssa kovin.
Sitten parasta ikinä:

Noh, Iron Maiden, minimi mitä voi antaa on 4 tähteä, joten annan :4:1/2.

Pistetään lempparilevyltä vastine: tätä ei kyllä kukaan jaksa kunnella loppuun asti, mutta jos nyt joku vitun ladygagahomo saatais käännytettyä :).

Iron Maiden - Dream of Mirrors

Ja sori, en kuunnellut kokonaa, sillä muistan ulkoa :).

E. Vitun jätkä pisti 2 peräkkäin :D. Vedä sitä mukia!

TuplaE. Väärä linkki ensin, vittu mä oon soosissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Rock :4:1/2 :rock:

Sori kun tulee näin nopeasti, mutta muistan nää kappaleet ulkoa :D.

Jatketaan samalla linjalla. Tänkin oon laittanut aiemmin, mutta kaikki ei ole varmaan kuullut:

Judas Priest - Diamonds and rust, melkein poraan. Onneksi on kaljaa.

^Vähän tylsää poweria. :3:

Yksi mun lempibändeistä:

Annihilator - Road to ruin

E. On tää thread kyl suosittu tänä iltana :D. No ainakin on kuunneltavaa ryyppäämisen ajaksi :D.

:4:, mitä muuta voin antaa?

^Hei vittu, tää oli vähän erilainen kuin carcassin alkupään biisit :D. Mut ihan ok. :3:1/2

Maailman legendaarisin alkusoolo, harmi että Chuck kuoli :(.

E: oon varmaan tänkin aiemmin postannut, mutta oon kännissä, niin en jaksa tarkistella. Sori.

Pah. Miksi oldie's biisit on muka niin koskemattomia. Annan tälle 3,5.Deathin Symbolic levy, se se on lähellä sydäntä.

Illan vika biisi. Samaa herkistelyä. Jos sitä aamulla tuntis ittesä taas mieheks

Ihan hyvin menee, :3:. Sitten illan viimeinen minulta. Jatkan huomenna, kun taas juon. Vähän epätavallinen minulta:

Vittu, löin sekapäissäni hammasharjalla naamaan. Laittakaa sille jotain hooseetä!

Aloitetaan ilta. Helia, vai mikä vittu se oli, on ehkä hivenen liian "tehtyä" miulle, vähän sekavaa, pikkusen kaikkea. Ei oikein toimi. Kuvittelin, että tuo kannen nainen laulaa jotain, mutta ei. Pikkusen mitäänsanomaton kappale. :2:
Tuosta, perrrr...

On hyvä levy ja ihan "huonosti" soittava orkesteri. Ja Angela...

Aloitetaan ilta. Helia, vai mikä vittu se oli, on ehkä hivenen liian "tehtyä" miulle, vähän sekavaa, pikkusen kaikkea. Ei oikein toimi. Kuvittelin, että tuo kannen nainen laulaa jotain, mutta ei. Pikkusen mitäänsanomaton kappale. :2:
Tuosta, perrrr...

On hyvä levy ja ihan "huonosti" soittava orkesteri. Ja Angela...

Mukavaa mättöä mimmin kera :4:

jatketaan vähän samaa linjaa

:3:, tippuu, justiinsa, vaikka en nykyisin kova Cradlen kannattaja enää olekkaan. Sitten Rahowa. Hienot sanat, kuvastavat paljon nykymaailmaa. Kannattaa kuunnella ajatuksella, vaikka laulaja onkin nykyisin petturi.

^ Alku vaikutti lupaavalta, mutta sitten tää "kova" osuus pilas paketin...laulajan ääni muuttui ärsyttäväksi :/ :2: Tuli tuosta alusta heti mieleen seuraava biisi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom