• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

Kiddo

In Conspiracy With Satan
VIP
Ikä
34
Sun myyntipuhe oli sellainen, etten ajatellut vaivautuvani :LOL: Mutta kun piti alkaa purkaa viiniboksia, tuli hyvä hetki laittaa jotain taustamusaksi. Biisi lähti ihan mukavasti, aika hempeää meininkiä. Vokalisti pilasikin fiiliksen heti. En tykkää tuon äänestä, en tiedä mistä on kotoisin mutta niin amerikkalainen fiilis tuli äänestä. Ja mitä pidemmälle biisi ehti, sen huonommaksi se meni. Arvasin, etten tykkää tästä ja olin oikeassa. Mutta kyllä tämän tahtiin viiniboksin pilkkoi. 1,5/5

Jatketaan oksennusteemalla. Olen tahtomattani altistunut tälle biisille kotona niin paljon, että olen alkushokin jälkeen oppinut jopa sietämään tätä. Nyt voin sanoa kuuntelevani tämän jo suht sujuvasti läpi, joten olkaa hyvä ja järkyttykää!

VV - Run Away from the Sun
Minä puolestani en pidä VV:n laulusta. Tästä onneksi puuttui se perinteinen, täysin käsittämätön sisäänhengitysröhkintä. Kappale ei ottanut paljon, muttei vastineeksi mitään antanutkaan. Tarjoan silti runsaasti pisteytystä, syynä soinnut ajassa 2:51-2:58. Väliosa itsessään oli kappaleen parasta antia ja osan huipennus ylsi minimalistisiin äärimmäisyyksiin! Nerokas musiikillinen pilkahdus! 2/5

Haken - Invasion

VV - Run Away from the Sun
Minä puolestani en pidä VV:n laulusta. Tästä onneksi puuttui se perinteinen, täysin käsittämätön sisäänhengitysröhkintä. Kappale ei ottanut paljon, muttei vastineeksi mitään antanutkaan. Tarjoan silti runsaasti pisteytystä, syynä soinnut ajassa 2:51-2:58. Väliosa itsessään oli kappaleen parasta antia ja osan huipennus ylsi minimalistisiin äärimmäisyyksiin! Nerokas musiikillinen pilkahdus! 2/5

Haken - Invasion
Pienen alkuhämmennyksen jälkeen itseasiassa ihan hyvä biisi. Diggasin eniten rumpujen, basson ja djenttiskeban leikittelystä tossa biisin puolivälin jälkeen. 3/5 Ei kuitenkaan löytänyt tietään mun listoille.