busse
VIP
elä nyt, hyvin kerkesin ohi :D noh, jatkakaaKatsokaa: Bussen väliintulo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
elä nyt, hyvin kerkesin ohi :D noh, jatkakaaKatsokaa: Bussen väliintulo.
Miten tää Jari meni niinku omasta mielestä, kun käyt kertaamassa, miten ketju toimii? Ja minä lähtisin siitä, että jos ei ole mitään sanottavaa jostain biisistä, niin voi jättää arvostelun sellaiselle, jolla on. Menee hyvä ketju pilalle, jos heitellään vaan omaa musaa ja edellinen on kuuntelematta paskaa.No tuo edellinen nyt oli ihan turhake.
Mutta tuolla aikaisemmin ollut Banana Metalik taas toimi oikein kunnolla.
Semmoista rokken rollia hard rock twistillä. Se oli 4/5.
Joo, näitä on ilo lukea. Eikä tarvitse vetää mitään marttyyrin viittaa päälle. Pientä yritystä lähinnä kaivataan.No tuo edellinen nyt oli ihan turhake
Seagram sanoi:
Sodomia on kova, eiku öö siis sodom.. Erilainen biisi bändin parhaimmalta levyltä(tiukka taisto agent orangen kanssa parhaan levyn tittelistä).
Ei nää paskoista biiseistä väännetyt muka ''eeppiset'' muunnelmat aiheuta yleensä muuta ku pahoinvointia mulle. Aika ärsyttävän pirteä tai jtn. 3/5 si vaikka hyvästä yrityksestä, valmis pohja vaan valmiiks niin surkee, ettei saa hyvää tekemälläkään IMO.
Lainaan vaan jonkun toisen youtube käyttäjän kommenttia:
StratmanShane 11 kuukautta sitten
Fucking heavy metal MASTERPIECE. One of the greatest and most underrated bands of all-time, it's a shame that people don't realize that this is the band Trans-Siberian Orchestra evolved from.
ALLRIGHT! Jon & criss oliva=järkyttävän toimiva duo. ''Sirens, hungry for man tonight'' jostain syystä ei niin synkkä laini mikskä tarkotettu, vaan lähinnä tahatonta komiikkaa ;D. 3:08 nää on kans siistejä äänenavauksia, mitä useemmissaki tän bändin biiseissä löytyy, omaperänen vokalisti. Vaik tää oliki hyvin vähälle huomiolle jäänyt bändi(Ainaki suhteessa potentiaaliinsa), ni kyl tätä silti jotkut harvat ja valitut tuntuu diggailevan, esim. Dave Mustainen ihailun sai tää kitaristi, joka myös kieltäyty pestistä Megadethiin. Ja onhan täl ihan oma juttunsa, mitä en oo muualla kuullu.
3+/5 Genre takaa, että perus hyvää, mut obituaryssä mulla just noi Tardyn vokaalit ei kyl uppoa yhtään. Mut todellinen dealbreaker on noi vaimeat kitarat, mitkä on jotenki masentavan alas aina mixattu täl bändillä. Ei huono, mut ei hämmästytäkkään tarpeeks. Tunnustan toki, että Tardyn vokaalit ovat toki erittäin selkeästi erottuvat.
Tunnistavuudesta tuli mieleen Van Drunen, jota itse pidän Suffocationin Frank Mullenin ja parin muun ohella genren parhaimpana vokalistina. Kunnon kuolin korinat+ yks parhaimpia deathmetal levyjä mitä tehty koskaan. Nii simppeliä verrattuna nykypäivän musaan, mut tuhat kertaa autenttisempaa.
Sanoisinko että teknisemmän puolen dödistä parhaimmillaan. Soitto erittäin tiukkaa ja taitavaa, sanoituksetkaan ei todellakaa oo mitään tusinakamaa! Helvetin hyvä vokalisti, itelle on tärkeetä että sanoista saa selvän, muuten melkeen automaattisesti paskaa. Pakko kai se on tällekin antaa 5/5.
Hypätään hetkeksi rässin puolelle, teknisempää kamaa bassojumala DiGiorgiolla varustettuna:
Sadukselle 2/5
Sitten Panzerii-->
Tällä ei varmaan taas osuta metallimiesten makuhermoon, mutta hämmästyttävää, ettei bändiä ole tainnut olla yhden kertaa ketjun historiassa niin kauan kuin minä muistan.