Piru täällä on taas riivannut.
Laitetaan jotain minun ikäryhmälle, suoraan -70 luvulta
Laitetaan jotain minun ikäryhmälle, suoraan -70 luvulta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kun siitä pirun riivaamasta mättöpaukkeesta oli puhe, niin pistetään nyt sit uhalla semmoisesta oikein loistava esimerkki, ihan uhalla. :D Eikä ole bläkkistä, kun mää en siitä tykkää enkä tiedä juurikaan, vaan tommonen vanha ja pirun nopia kuolokappale, jonka Jari voi tiätysti jättää välistä suosiolla:
Mulla meni vissiin mun pinkit läppärin kajarit rikki, kun alkoi kuulumaan vain jotain örinää :D
Thin lizzy oli hiukan ennen mun aikaa, enkä koskaan ole siitä saanut mitään.
Laitetaanpa tähän lauantai-illan alkuun vähän lällyn lällyä.
Nimi oli tuttu, mut musaan en ollu perehtyny paitsi nyt ihan viimeaikoina. Ainaki alotin just oikeesta levystä, koska tää kuulosti heti ensi kuulemalta aivan mahtavalta. Yleensä tällanen laulu ei varmaan sopis tähän, vaan oottaisin jonkun sortin murinaa tai vastaavaa, enkä tällast perus hevi laulantaa. Mut onneks tää laulaja kuulostaa helevetin hyvältä täs musassa. Laulaja kuulostaa siltä, että julistaisi tuomionpäivän sanomaa. Pitkään aikaan en ollu löytäny mitään uutta(vaikka vanha bändi kyseessä) musaa, mikä ois aidosti kuulostanut freesiltä, mut tää onnistu siinä. Mahtavia riffejä, varsinki pääriffi millä biisi lähtee tujusti käyntiin. Black sabbath steroideissa.
Jartsan on turha arvioida kerta ne pinkit kajaritkin on jo valmiiksi rikki :D
Hyvää settiä. Entuudestaan tuttu bändi vaikka ei ole tullut paljoa kuunneltua syystä tai toisesta. 4/5.Pahansuopa luomus -pistetty kylmäksi. Tämmönen söpö pieni.
Vähemmän väkisin mukaan ängettyjä syntikoita sun muita muka ''eeppisiä'' elementtejä, ja mielenkiintosempi laulaja ni vois melkeen antaa 3+/5. Tykkäsin rumpusoundeista, vaikka ylituotetut onkin ja vanhemman kuuloset virvoittaisi vanhaa sieluani enemmän. Syntikat toimii kohtuudella, mut nää tulee mun ruudusta läpi, ja peittää kaiken muun alleen monessa kohtaa. Varsin tyypillistä tosin tällasessa musassa, jonka takia en tällasta kuuntelekkaan. TÄSTÄKÄÄN en keksi mitään konkreettista pahaa sanottavaa, paitsi se sama mitä aina jankutan eli musiikin yleinen tylsyys. Mun joululahja voi olla vaikka se, että kuuntelen joka biisin loppuun asti oli se kuinka tuskallista kuunneltavaa tahansa, ja perustelemaan kantani jopa laajemmin mitä yleensä. Ps. en huomannut edes, että mainitsit bändin olevan suomesta, enkä kuunnellut youtubessa biisiä vaan suoraan tällä sivulla. Tästä huolimatta huomasin välittömästi laulajan aksentista, että jep kotimaan poikia. Must on kyl kehittynyt vuosien varrella aika pahan luokan kriitikko, koska huomaan tällaset monille merkityksettömät yksityiskohdat.
Purplen paras biisi. Törkeeeeeen kova, vaikken mikää ultimate fani muuten ole. 3:30 en ois uskonu et tää basso soolo voi kuulostaa jopa paremmalta, mitä studio versiossa.
The Crown - Bow to None
Enpä ollut pitkään aikaan kuunnellut Crownia enkä muistanut miten murakkaa tavaraa oli. Jo alun bassosoundista tietää että on hyvä siivu. 4/5