Alkoi lupaavasti. Mutta sitten siihen tuli rääkymään joku pirun riivaama.
Excordusta tarvitaan taas.
Kasari lisää Olikos tämä Kanadasta?
Excordusta tarvitaan taas.
Kasari lisää Olikos tämä Kanadasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais olla niin paska, ettet edes pisteitä antanut mulle ;D.
Jatketaan svengaavalla linjalla. Extreme ja rappiollinen elämäntyyli tai jtn. Tää kuulostaa must siltä milt van halen kuulostais, jos ei ois alkanu nysväileen myöhemmin urallaan(ei mitää vikaa, van halenin eka levy yks kovimpia rock levyä mitä koskaan tehty silti).
Seuraavaksi belgialaista viikinkimetallia.
Suicidal tendencies on mahtava, mut ei tääkää huonoimmasta päästä oo. If you don't like what ya see here, then get the funk out. Ladies and gentlemen, mr Robert trujillo.
Hyvinkin samalla linjalla jatketaan, paitse hivenen juuri enemmän kallistuen tohon mahtavaa genreen jota tech deathiksikin haukutaan. Ei ihan deathin diskografian tasolle yllä, mut eipä yllä kyllä oikeen mikään, ja tää on aikalailla niin lähellä samaa mahtavuutta ku vaan voi olla. Kuka sano ettei deathmetallissa voi olla tunnetta ja fiilistä, ei oo kuullu 2:54 alkavaa sooloa.
2+/5 Elokuva/tunnelma musaks sopii iha ok, mut muuhun käyttöön ei mulla toimi tällanen yleensä.
OOLRAIT!!! Hitler's final thirdd rrreicch. Pyssy(ketjun mode) diggais tästä. Testamentin uudelleen äänitetty versio tästä harvinaisemmasta biisistä, mikä ei kunnon levylle ikinä päässyt. Olivat kuulemma liian kännissä äänittäessään tätä alkuperäistä versiota: . Arvostelijahan voi kuunnella molemmat versiot, ja päättää kumpi oli parempi/huonompi, jos oikein innokas on. Itse pidän molemmista yhtä paljon.
Alempi versio näin omaan vanhaan -80luvun trash diggariin upposin paremmin. Mutta tietty terävyys yms puuttu jos vertaa Metallica yns muihin Trash kuninkaihin. Ei, en tiedä millon tämä kappalen on tehty, mutta sen pitää kestää vertailu genressään koko ajalta.
6/10.
Ja sit ihan jotain muuta. Tämä oli yksi bändi joka aikoinaan kisko minut metal/trash puolelta kohti elektronista musiikkia.
Yksityiskohtaisen lyttäämisen ja itseni toistamisen vuoksi totean vain, että ei ole mun juttu. 3 asiaa joita jokaista vihaan: suomalaista musiikkia(vaikka tässä pahin aksentti uupuu toki), nyky metallia, ja blackmetallia(poikkeustapauksia lukuunottamatta). Okei korotan 2,5/5, koska laulaja näyttää vähän samalta ku brandon lee the crowssa ja noi synat toimii ajottain.
Osa blackmetallin viehätystä perustunee juuri rosoisuuteen ja tummasävyisyyteen. Tietynlaisessa HC punkissa on vähän sama idea, ja tää biisi sisältää sitä ''jtn''.
''I'm worth all you'd care for, Then I'll fuck you in the ass.'' Harvinaisen kornit sanotukset 84-vuoden biisiks ;;D. Mr freeze? Se batmanin vihollinenko tässä nyt penetroi jonkun takamusta jääpuikollaan en sit tiedä, mut hyvä meininki.