Jotenkin The Cult on jäänyt multa aina väliin. Lienee ollut liian kevyet kitarasoundit, ei säröä tai jotain. Ian Astbury on kyllä rokkilaulajana aika hyvä. Tuossa kappaleessa nimenomaan laulut ja kitarat iskevät, mutta sitten taas rumpukompin yksitoikkoisuus (mennään suorastaan Kotiteollisuuden tylsyystasolle) tekee kappaleesta mulle liian helpon/tylsän, kaipaan vähän polveilevampaa rytmiä. Semmoista tosin voi luoda myös taitava ja tyylitajuinen basistikin. 2,5/5
Ja vaikka olen ankaran grindcorepaukkeen, musiikillisen panssaridivisioonan lailla jyräävän death metallin ja laahustavan hitaan doomin ystävä, niin en mä niitä uhallakaan tänne linkitä. :D Ihan turhaa, kun ei niistä kumminkin juuri kukaan pidä, enintään Kiddo jostain bläkkiksemmästä death metal kipaleesta saattaisi tykätä. Semmoisen osalta olen hyvilläni, että sain vihdoin tutustuttua Desolate Shrineen. Siinä on nykyajan death metallin osalta parhaasta päästä bändejä, Kryptsin, Morbid Vömitin ja Vorumin ohella, kyllä potkii! Kiddolle Desolate Shrine on tiätysti ollut tuttu jo vuosia.
Vuoden pimentyessä on maistunut pääasiassa aina vain hitaampi ja raskaampi musa (mm. uusi Hooded Menace), mutta olen yllättänyt itteni kuuntelemasta Terveitä Käsiä, Lapinpolthajia ja 70-luvun rokkia viime aikoina.
Outoa, en mä kovin kovasti punkkari kumminkaan ole. 70-luvun rokista kaikki tietävät Deep Purplen ja Led Zeppelinin, mutta UFO on jäänyt rikollisen vähälle huomiolle. Tuostapa oikein reteesti jytäävä rokkiralli heiltä (soundien tuhnuisuuden suhteen kandee huomioida, että 1974 on levytetty tuo):