Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
Oon tykännyt kovasti sekä Rammsteinista että Painista, joten odotuksia oli tälle projektille. Eka sinkkubiisi(?) oli kutenkin kamala pettymys. Till saisi kyllä laulaa saksaksi, englanti ei sovi sille. Tämä biisi oli kuitenkin paljon parempi, ei ärsyttänyt ollenkaan. Mutta ennemmin kuuntelen noita kahta bändiä edelleen erikseen. 3/5

Nyt tulee varmasti helmiä sioille... Aluksi hämmentävä, mutta totuttelun jälkeen erittäin toimiva coveri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Klassikkohan tämä ja hyvin on saatu rokkibiisiin itämaista vibaa. En tiedä säväyttääkö tässä biisissä Dion laulu niinkään, mutta toi pääriffi on kyllä varsin hieno, jos puhutaan yksittäisistä elementeistä. Hieno biisi kyllä kokonaisuutenakin, vaikken itsekään mikään sen suurempi fani ole koskaan ollut. 4 / 5.

Facebookissa näyttää pyörivän matskua Sparzanzan tulevan levyn teosta, niin laitetaan nyt sen kunniaksi jatkoksi.

Sparzanza taitaa olla genressään ainoa bändi josta tykkään. Yleensä en jaksa kuunnella näin "helppoa" musiikkia, mutta näillä on aina ollut toimivia biisejä. Tykkään myös soundista ja vokaaleista, joten ei voi mennä pieleen. Jostain syystä en ole kuunnellut tätä uusinta levyä niin paljoa, avaan aina ennemmin joitain vanhoja biisejä. Hyvin kulkee tämäkin, mutta ei sitä parhaimmistoa. 3/5

Laitan perään vähän raskaampaa "helppoa" musiikkia. Klassikko.

Intron kuultua ajattelin että tylsä neljä minuuttinen tulossa, mutta rankempi osuus nosti pointseja, jonka jälkeen melodinen osuus taas laski niitä. Laulu perus örinää. Lopun melodinen soolotus + sinfoninen osuus melko uuvuttavaa kuunneltavaa ja lopuksi sorrutaan mielikuvituksettomimpaan lopetukseen eli fade outtiin. Toimivan biisin tästä olisi saanut ilman melodiaspedeilyjä, jotka eivät edellenkään mielestäni kuulu raskaampaan musiikkiin.

2,5/5

Sodom ja muut ysikytluvn taitteen ajan trash vetoiset pumput..poikkeuksena Anthrax ei oikein uponnut 2/5
Sit Suomi "räpsy" vetoisille esimerkkiä,miten vois asiaan perehtyä hieman raskaammalla tyylillä. Tällasta "räpsy" vetoista metallii jaksais jo itekin kuunnella ;)

Viimeksi muokattu:
1/5. puol pistettä tost ns. ''numetal säröstä'', mut muuta hyvää en keksi. Laulaja erityisen kamalan kuulonen.
Pakko pätee, mut btw. sodom on perustettu 80-luvun alussa, et ei mikää ysäri pumppu kyl millää lailla.

Sillon joskus, ku anselmol oli viel yks metalli maailman kovimpia ääniä. Lähti niin halfordmaiset falsetti kiljunnat, ku tällaset brutaalimmat rääynnät.
2/5

No voi herran jumala, mikä tuo riivasi :woot:
Väitetäänkö tuota musiikiksi?? -100/5.

Melkein pelottaa tommoiset. Huh.

Siten suomi humppaa meille vähän varttuneimmille,
jotka sentään ymmärtää musiikin päälle :D

Mutta sain "sulta" 1.5 pistettä. Otan sen saavutuksena.
Ja se mitään pappaa, rämimä :D
Fleda kyllä hieno, ei vaan passaa mun pirtaan.

Ei uppoa tuo sun juttu, sorry.

Tässä mun jäykkää, koko keikka

0,5/5. puolikas piste, koska oikeet soittimet ja vaatii kuitenki jtn soittaa tätä(luovuus se jokin ei tosin ole). Bussel ja mul on selkeesti sota käynnis ;;D disliketään toistemme biisit aina. Okei basso kuulosti hyvält tos biisis, mut that's about it. Näit tällasii bändei on yhtä paljo, ku lokin paskaa valtamerissä.

Siit vähä erittäin ug musaa jälleen vanhoilta hyviltä ajoilta. Underground ''skene'' on aina ollu sellanen, mistä itse löydän aina jtn uutta ja erilaista massasta erottuvaa taidetta. On toki näit tällasii bändeiki jonkin verran, jos tietää mistä ettiä yms. Alotan tän biisin johosta instrumentaali biisien kauden, saa jatkaa tähän malliin jos haluaa. Ps. intro on mahtava ja biisissä toimiva kokonaisuus, mikä ei kuulosta must yhtään pakotetulta, niinku tällasis hyper progeissa biiseis on tapana.
suoraan sanottuna vallan mainio, 4.5/5
instrumental biisejä en montaa löytänyt kuunnelluista mutta tässä yksi :)

e: eikä kai tää mitää sotaa ole nähnytkää, eriäviä mielipiteitä vain

Ei hyvää päivää mitä täällä ollaan taas soiteltu.
Sorry, mun pisteet on näille perinteiset 05.
Tykkään kato vain hyvästä :)

Meinasin laittaa hard (discoa), mutta sitten mietin, että se on ihan liian lasten musaa tänne.
Voisiko tänne perustaa "Musiikki palsta, arvostele ensin"? :D

Niin vedänkin hihasta Italo humppakortin :)

Ps. Mä oikeasti tykkään tästä :D

Ei hyvää päivää mitä täällä ollaan taas soiteltu.
Sorry, mun pisteet on näille perinteiset 05.
Tykkään kato vain hyvästä :)

Meinasin laittaa hard (discoa), mutta sitten mietin, että se on ihan liian lasten musaa tänne.
Voisiko tänne perustaa "Musiikki palsta, arvostele ensin"? :D

Mä olen tullut siihen tulokseen, että raskaamman (ja myös muuten vaan ei-niin-mainstream) musiikin kuuntelijat on enemmän kiinnostuneita musiikistaan kun muut ja siksi osallistuu tällaisiin ketjuihin enemmän kun esim. radiopopin kuunteljat :) Siksi täälläkin aktiivisina taitaa olla lähinnä ne metalli-ihmiset...

Sitten aiheeseen... Kestin juuri ja juuri kahden minuutin kohdalle ja sitten oli laitettava kiinni :D Tuossa biisissä yhdistyy kaksi mun inhokkigenreä: power metal ja sinfoniametalli. Hrrrr! 1/5

Pahoittelen, jos olen laittanut tämän biisin jo joskus aikaisemmin. Tuskin sitä kukaan kuitenkaan muistaisi, joten...

No siinä ei ainakaan nuotteja ollut, kunhan rämisteli :)

Jotta ei mene yksi puoliseksi, niin laitetaan sitten lisää radiopoppia ;)

EDIT:

Tää on kuten minä, Yound and Wild :oujee:

:hyper:

En ole koskaan Martista tykännyt, mutta kun tämä nyt niin sopii tähän "aiheeseen",
niin annetaan sentään pisteitä 2/5

Tuosta tulikin mieleen myöskin aiheeseen sopiva "pakko" laulu

sitä norjalaista kirkonpoltto heviä parhaimmillaan, lievästi sanottuna liian pitkästyttävä kipale 2,5 minuuttia itseään toistavaa renkutusta jonka jälkeen saatoin kuulla jotain mitä voi kutsua laulamiseksi.

1/5 ei vaan tahdo nykyään napata immortal eikä black metalli.

5/5. Just ihan hetki sit ite linkkasin tän saman tänne, ni en enempää biisiä analysoi :D.

Ajatus katkos en keksi mitää nokkelaa sanottavaa. vanhakoulu=paraskoulu.

Mikä oli todennäköisyys että joku laittaa Melvinsiltä, tuolta radioystävällisten bändien numero unolta biisin ja vieläpä saman :D

Asiaan: kirjallisuudentutkimuksen termeillä Sinister ei poikennut odotushorisontistani hyvässä tai pahassa. 3/5

Geneeristä metallia Danskanmaalta:

Back
Ylös Bottom