Levyraati (arvostele ensin edellinen kappale, sitten uusi arvosteluun)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Täydellisen hyvä ja siisti, siksi mielenkiinnoton. Roso puuttuu. Ei tarvetta uusintakuuntelulle. 2/5

Pehmeä kausi menossa. Taidan olla rakastunut. Vagina mainitsi pianon, tässä grand-versio, mutta skeba mieluisampi:

Minäkään en tiedä klassisesta musiikista mitään, paitsi sen että vaikka kuinka yrittäisin keskittyä niin fania musta ei tulisi. En ole ikinä ymmärtänyt tällaista musiikkia, enkä edes pidä soittimista joita tuon lajin biiseissä yleensä käytetään. Äärimmäisen tylsää musiikkia mulle. 1/5

Maailman parasta punkkia ja hauskin bändi mitä maa päällään kantaa. ''Even you,
you've gotta punch the clock, too scared to punch your boss''. -nauraa väsyneenä dfdfgghgfh.

Esitän eriävän mielipiteen hauskimman bändin asemasta, mutta genressään ehdotonta kärkeä ja Jell-O on legendaarisimpia nokkamiehiä koskaan. Perussiivu, mutta tässä tapauksessa se saa 4/5.

F/5
Pykii pahasti, eikä kuulu tähän ketjuun. Uhrattiin ennemmin kuin teurastettiin - tai ainakaan veriä ei vuodatettu oikeaoppisesti. Liekö kidutusta, Animalia selvittänee.

Sardinian pojat ovat myös teurastuksen linjoilla, sleijerit on kuunneltu tarkkaan:

Viimeksi muokattu:
High On Fire - The Falconist

Eka ajatus, kun vokaalit alko oli, että onko Lemmy siirtyny metallimusiikin pariin. :D Ihan perushyvä biisi, mutta ehkä vähän tylsä, joten 3/5.

________
Sitten KISSiä. Ei ole tullut itse kuunneltua ko. bändiä, enkä olis varmaan edes osannut nimetä yhtään biisiä, mutta tämä veisu tuli radiosta joku aika sitten ja onhan toi riffi nyt älyttömän hauskankuulonen - vai kuinka?

Rupesin kelaamaan, että enkö postannut tän vasta, mutta biisi taisi olla Deucen sijasta Domino. Mulla ei oo mitään suurempaa sidettä Kissiin, mutta hyvää rokkiahan tämä on. Tääkin on vielä sieltä parhaasta päästä bändin katalogia. Lyhyestä virsi kaunis. 4- / 5.

Koittanut viime aikoina kuunnella kitaramusan lisäksi vähän jotain muutakin kertakäyttörokin ja vanhojen suosikkien lisäksi.

Rupesin kelaamaan, että enkö postannut tän vasta, mutta biisi taisi olla Deucen sijasta Domino.

Joku muu saa arvostella Wilsonin, mutta pieni offtopic: Heh olis ollu aika hauska yhteensattuma, jos oisit tosiaan Deucen pistänyt, kun sivun taaksepäin selasin ja sattumoisin bongasin sieltä saman Alcestin biisin, jonka olin itse tänne laittanut joskus. Ehdotan, että otetaan tavaksi kirjottaa arvosteltavan biisi uusiksi, niin voi haulla katsoa, mitä on jo laitettu. Ei sillä, että se mitään haittaa, vaikka joku tulee monta kertaa, vaan ehkä se olis lähinnä vaan hauska katsoa, onko joku laittanut jo saman.

kun sivun taaksepäin selasin ja sattumoisin bongasin sieltä saman Alcestin biisin, jonka olin itse tänne laittanut joskus
Se muuten taitaa ollakin niin, että bongasin koko bändin tästä ketjusta. Varmaan parhaita bändejä, mitä tätä kautta on tarttunut.

Toimii näköjään tällä uudellakin foorumilla noin, että jos tekstin seassa lukee bändin ja/tai biisin nimi, niin pystyy haulla tsekkaamaan. Ihan hyvä systeemi olis tuo tarkastusmahdollisuus, kun ei muista enää omiakaan biisejä, mitä tänne on postaillut, saatika muiden.

Mistä pystykään hakee tän ketjun juttuja? Entäs se kohta mist näkee kaikki omat postit tässä ketjussa(ainaki ennen oli tällanen)?

Oikeesta yläkulmasta löytyy valkonen hakupalkki, jossa on harmaalla tekstillä "Etsi...". Menee vielä osittain tuon valkosen vaakapalkin päälle eli erottuu kyllä tosi surkeesti. Ihmettelin itsekin ensin, että eikö täällä enää ole hakua. Tosta samasta voi hakea myös omalla nickillä.

Jumantsuiggelis, hyvvee kammoo! Muistikuvat Savatagesta ovat paljon raskaammat - ja ne olivat ikään kuin mieluisammat - mutta toi oli mainio virsi. Soitannassa tai laulannassa ei mun korvaan ole ylistettävää, muttei tarvitse ollakaan. Parempaa perushyvyyttä. 4-/5.

Saman aikakauden "kitarasankari" Joshua Perahia:
Joshua - Surrender love:

Viimeksi muokattu:
Jumantsuiggelis, hyvvee kammoo! Muistikuvat Savatagesta ovat paljon raskaammat - ja ne olivat ikään kuin mieluisammat - mutta toi oli mainio virsi. Soitannassa tai laulannassa ei mun korvaan ole ylistettävää, muttei tarvitse ollakaan. Parempaa perushyvyyttä. 4-/5.

Saman aikakauden "kitarasankari" Joshua Perahia:
Joshua - Surrender love:

Ai s...tana,kun oli makiaa vanhan korville täpöt 5/5
Sit saman vetoista-->

Kyuss - Gardenia
Melkoisen diskantittomat soundit, ihan kuin soiteltaisiin pahvilaatikon sisätlä. Kuulosti etäisesti Motorheadilta. Liian yksitotinen/pitkä ollakseen kiinnostava. Ei varsinaista vikaa. 2,5/5.

Deftones - Root

Ei ihan suosikkini Adrenalinelta, mutta hyvä biisi silti. Dynamiikaltaan osa levyn biiseistä muistuttaa toisiaan, mutta toisaalta soundit on mukavan rosoiset ja homma toimii muutenkin. Kyllähän Deftones aikoinaan potki allekirjoittaneella aika isostikin ja samalla tiellä olen edelleen. 4,5/5.

Josh Hommen bändejä oli ylempänä, niin laitetaan EoDM:n "uusi" biisi.

Doro - Udo: Breaking the law
Voe Jeesuksen Kristuksen Perkele - yhdestä rock-musiikin huonoimmasta (minun mielestäni) on tehty cover-versio, joka on vielä alkuperäistäkin huonompi ja miljoona kertaa huonompi. :)
Epävireistä laulua, lausuminen aivan yössä, skebassa kammottavat sormiäänet, synajouset, konerummut. Kynttilänä kakussa rytmisesti ohilyöty rumpuisku saman verran ohilyötynä kuin originaalissa!! Onko tämä huumoria vai Euroviisu-kamaa? 5+/5

Nyt tuli niin pelle olo, että pakko laittaa hyvää huonoa musiikkia. Pelle Miljoona - Moottoritie on kuuma:

Suositut

Back
Ylös Bottom